Friday, October 16

musim fesyen lak.

wah. in the mood to talk about fashion, AGAIN! ahaha~ tak tahu lah. tapi lately, memang asyik rasa nak melawa je. hari tu mood aku nak main game. sibuk lah aku godeh game kat facebook tu, sorrority life lah. barn buddy lah. rock legend tak payah cakap. ni skang, im in the mood for fashion lak! ahahah~

seriously, aku rasa aku habiskan paling kurang pun 3 jam ngadap blogshop online. gila rambang mata. blog hopping kat blogshop ni sama macam window shopping kat mall. bezanya, kau tak payah bayar parking , kau tak payah nak jalan penat-penat. tapi, kalau window shopping di alam maya ni, imagination kena lah tinggi sikit. sebab apa, bukan kau boleh try macam kat mall tu. rembat 3,4 helai masuk fitting room pastu try satu-satu. aku rasa itu je kekurangan window shopping di alam maya ni. tapi seronok lah dapat cuci-cuci mata. kadang-kadang tu bukan nak beli pun. just to get idea and inspirations bout fashion.

lagipun, aku still minat shopping yang kena jalan penat-penat tu and kena masuk fitting room segala. its more exciting tau. nanti macam berdebar-debar je nak tau sama ada kita still fit tak jeans size 28. then, berdebar-debar gak tunggu promoter pegi cari kasut yang kita nak. pastu kena face the disappointment bila dia cakap, "sorry, colour turqoise size 7 dah habis" ataupun berjalan sampai nak patah kaki cari shawl yang match dengan top yang baru beli ending up liking shawl from the first stall. perkh kena patah balik. lumpuh la camni. haha.wah, full of drama kan shopping begitu? haha. dasar drama queen lah aku ni.

tadi jalan-jalan jumpa ini bag yang aku berkenan sangat. (sila klik pada image untuk pergi ke blogshop berkenaan ok?) i sedang imagine memakai bag ini dengan top biru beli kat jusco itu hari. wow wow. lagi, i sedang fikir munasabah tak kalau i beli ini bag? lalalalala~


keputusan: serious aku berkenan. oh bag. mungkin kau akan jadi objek pertama yang ku beli online. wah. teruja!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails