Wednesday, October 21

tembok hati.

jam 2 pagi. esok free. tak ada kelas langsung. tapi otak aku berat. sesuatu bermain di fikiran aku. sesuatu yang aku bebankan sebab aku pentingkan. macam mana nak alami esok setelah alami tadi? ain, do something major. u need to!

fikiran aku sarat. aku tak dapat tidur. banyak benda yang aku cuba rangka. argh. nape aku jadi macam ni? i don't want to spoil things. please. aku betul-betul nak everything go smooth. but i could only hoped. the rest is still unwritten, right?

oh my God. kalau aku boleh 'bertemu Allah' , mesti aku dah buat sekarang. tak tahu kenapa aku jadi weak sangat-sangat ni. dan keadaan lagi parah sebab aku tak dapat lelapkan mata. esok, aku natikan sinar gemerlapan. bukan malap kesuraman. promise k? yang cerah-cerah saja.

ok, i should really stop blabbering. its annoying. extremely! Ya Allah, selamatkan hambamu ini dari kesengsaraan. jangan diruntuhkan tembok yang telah ku bina untuk membenteng hati ini. kerna hanya Kau tahu betapa susahnya demi terbina tembok ini.

ain, cuba tidur. stop thinking. insya Allah everything's gonna be fine.

p/s: mana pergi nya ain yang optimistik? tolong aku carikan dia.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails