Sunday, October 25

di sana menanti di sini menunggu.

penantian itu suatu penyiksaan kan? orang yang pernah menanti pasti tahu azab nya. aku dah tau dah azab nya. malas lah nak describe. nanti bila tiba masa, semua akan merasa. aku rasa macam dejavu la. aku rasa macam pernah alami situasi sekarang ni. aku ni luaran nampak hepi. tapi, ntah lah ye. nasib baik ada kawan-kawan yang menemani. rasa macam nak nyanyi lagu shaden-dunia belum berakhir. takpelah. nak pergi mengadu kat Tuhan lagi. as usual.

oh ye, hari tu sahabat baik aku datang jb. Dr Adliah. :) nanti kalau aku ada rezeki, kahwin and dapat anak, aku harap ad yang sambut. takde lah aku insecure sangat. sebab aku tau ad sangat efisyen. sila view gambar kami yang sengal. credit to bf ad aka schoolmate aku, mr amir iskandar. nak tengok lagi banyak kat facebook ye.





p/s: ad ni amek medic sempat lagi berfoya-foya. jeles aku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails