Thursday, October 28

muntah.

ada orang tu cakap, aku jarang online sebab pulun study. yang dia tak tau, aku ni buku pun tak sentuh lagi, tapi online pun dah jarang. aku tak tau ke mana pergi masa aku. nak kata aku having fun sangat, tak pun. aku rasa macam aku follow the flow je. tapi, satu je aku tak follow the flow. orang lain dah belek buku, aku belum lagi.

aku macam asyik emosi. lepas tu mula lah malas fikir and nak tidur. aku tak faham kenapa benda macam ni kena datang around exam. bangsat sungguh. adakah aku stress memikirkan exam? kelakar betul statement tu considering the fact yang aku langsung tak mula study lagi. dah lah hari tu en jamal discuss subjek dia, aku lost terus sebab satu hapak pun aku tak nampak apa dia tayang kat depan. something wrong dengan mata aku.

aku suka nak sedapkan hati yang emosi aku ni probably sebab period dah nak sampai. is it really the cause? ntah. aku tak akan tau kalau aku sentiasa nak blame period. mungkin suasana maktab ni. aku dah terlalu nak muntah dengan segalanya. dengan blok-blok maktab, dengan katil maktab, dengan tempat parking yang jauh, dengan nak mandi pun kena q. seriously, how much longer?

aku rasa exam ni betul-betul menekan aku. walaupun cuma 3 paper, aku memang dah tak larat. rubbish je exam ni. at end of the day, bukan dapat nilai apa-apa pun. ni semua nak test tahap ingatan je. tak nilai skill, tak nilai kefahaman. seriously, one day kalau aku jadi somebody dalam education field ni, first thing yang aku nak ubah ialah evaluation procedure nih.

urgh, sekarang tanpa apa-apa sebab aku tiba-tiba nak nangis. great! maybe aku patut call ayah, kena shoot sedas dua, baru dapat regain motivation aku balik.

3 comments:

Unknown said...

woowoowoo
apesal nih ainn??
gaduh dgn encik F ke??
hurm....lek ar...cool2 aje
hal peribadi dan hal exam kite pisahkan...jgn cmpor
mmg tetekan..tp bleh jeh nk separate 2 benda nih kejap
after exam kau burst jeh !

kamy duk asrama eh?
padanlah x best!
kami duk umah sewa since 1st year lg..
haru!!!
sumpah gegar best gile!
barulah name remaja..kua masuk suke ati..

papepon ain..
gudluck tau utk paper EDU dan paper major..
all the best!

cik nurulain said...

ceih. fadh! beronggeng aje keje. study lah oi!

zulaikha said...

kita sama! tak bukak buku pun lagi. heee..

p/s: tapi blogging mmg tak boleh tinggal kan? haha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails