Wednesday, June 17

berdikari.

ada orang bagitau. aku kena pandang ke depan. tak boleh toleh belakang lagi. apa pun nak jadi pandang depan je. apa yang berlaku pada masa depan tu lah yang aku perlu timbang. apa yang dah berlalu, jadi kan sempadan. dah tak boleh aku kesal kan.senang ek kalau pikir macam ni. nak pikir tu memang lah. nak buat nya yang satu hal.tak pela. slow slow. aku bukan robot. aku manusia yang kurang pengalaman hidup. mestilah susah bagi aku.dah la cukup aku tekan diri sendiri.rasanya sekarang aku tak akan rancang apa apa lagi. buat bila nak buat.buat kalau rasa nak buat.aku inginkan kekuatan.dan kematangan. *senyum* dah la ain. sapu air mata. kau kena buat segalanya sendiri mulai saat ini.jangan harapkan ihsan orang lain.tak ada sesiapa mampu sayang diri kita macam kita sendiri sayang diri kita.dan tak ada siapa boleh tolong diri kita melainkan diri kita sendiri.azam baru: nak fikir tentang diri sendiri. nak tolong diri sendiri, nak sapu air mata sendiri. ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails