Thursday, June 25

sial punya syaitan!


malam tadi lepas aku emo-emo * perencahnya terdiri dari nangis pastu maki2 sikit pastu nyesal2 sikit and macam2 lagi perasaan yang korang tak pernah tau ada dalam dunia* dengan izzati cite pasal perbualan telefon dengan raja arip, aku masih tak tenang hati. ntah ape-ape lagi aku carut kan kat blog aku, pastu pasang azam yang tak boleh blah punya.haha.

selalu nya before tido aku dengar lagu.supaya senang tido.ala-ala lullaby gitu.tapi playlist aku tak update lagi dengan lagu-lagu happy.sume pakat lagu sedih kena tinggal boyfriend tak guna dan tak ada hati etc.so, cancel lah dengar lagu. nak ikut tip menghadapi musibah cinta yang dyba taip kan untuk aku *jangan layan perasaan kecewa*

mata tercelang-celang. nak buat taktik kira kambing biri-biri sampai tertido, aku rasa lame gila lak.takde pekdah lak tu. aku pun sebut subhanallah walhamdulillah walailaha illallahu allah akbar sampai mengantuk. dan akhir nya aku pun terlelap. lepas tu aku mimpi something yang paling kurang ajar gila.

dalam mimpi tu, aku bercakap dengan shai. dia marah pasal aku blok number dia. tapi yang tak boleh blah.dalam mimpi tu, dia kata dia couple dengan perempuan tu sebab simpati. dia kesian kat perempuan tu. even masa tu mimpi pun, aku macam dah tak sabar nak keluar dari mimpi tu sebab begitu meluat dan rasa betapa tipu nya keadaan tu. memang betul la itu mimpi. aku terjaga area kul 4 lebih gitu, macam aku sedaya upaya nak bangun dari mimpi tu tadi. bangun je and buka mata aku menyumpah "sial punya syaitan, laknat betul lah!"

haha.punya lah aku marah kat setan sebab messed up dengan otak aku yang tengah keliru dan celaru tu.tapi betul lah, bila kita start ingat Tuhan sikit, macam agak-agak insaf gitu, nanti siap la kena goda dengan setan. selalu aku tido dengan dengar lagu, selamba je setan biar aku hanyut sampai kadang2 'terlepas'. ni aku baru nak sedar sikit dia dah nak lalaikan aku, confuse kan aku.

eh setan.kalau lah boleh rejam kau.aku dah rejam tau!shooh..pergi kacau orang lain.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails