Sunday, June 14

Soalan yang tidak perlu ditanya : ko ok?

1. Kekasih saya adalah : tiada. tapi aku kasihkah Allah. sentiasa ada untukku. :)

2. Saya sedang mendengar : Yuna- deeper conversation

3. Mungkin saya patut: wat sesuatu yang berfaedah sebelum cuti berakhir

4. Saya baru sudah : iron samping ayah- nak g wedding kat M-suite

5. Beza rakan, sahabat, kawan : nama tak penting. yang penting apa makna diorang bagi diri aku.

6. Saya tidak faham : nape manusia curang. jahat lah.

7. Saya perlu mencari: hand bag baru. da lama tak hunting hand bag

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : nape ko macam lepak sangat nih? *oleh nurin*

9. Makna kehidupan :belajar dari kesilapan. redha dengan ketentuan Tuhan

10. Cinta itu adalah: suci kalau dari Allah.

11. Saya paling suka : bercakap + menulis

12. Saya akan cuba : pentingkan diri sendiri dahulu sebelum orang lain *agar tak dipijak lagi,serik*

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : penyedap bunyi

14. Telefon bimbit saya : kecik sangat susah nak taip mesej

15. Katil saya : da patah. tunggu ayah beli kan baru

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : ko ok?

17. Teknologi adalah : perkara yang memudah kan hidupku

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : dengan arahan lengkap dari mak

19. Semalam : menonton sucilah hati dan sangat insaf

20. Hari ini : berjalan2 beli groceries di Giant bersama mak,ayah n Nurin

21. Malam ini saya akan : fetch mak ayah dari M-suite jam 10 malam

22. Esok pula saya akan : kebosanan di rumah.ayah keje. mak n nurin sekola.

23. Saya betul2 inginkan : ketenangan + kebahagiaan

24. Badminton atau futsal : futsal. Gol n Gincu satuu! =P

25. Karaoke : bole wat aku gila-gila kejap *suka*

26. Kereta : viva ijau [JKX 7812] yang baru ku tinted *yeah*

27. Bilik yang terang atau gelap : gelap. tak suka cahaya. ya, aku mungkin vampire.

28. Makanan jepun adalah : banyak yang mentah.urm..tak prefer!

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : cuba check dalam purse aku ada duit lagi tak? *kepada nurin*

30. Siapa yang anda tag :emy, dina. erm tu jelah kot.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails