Friday, June 26

hot, vogue serta baik hati *wink*


baru perasan ade entry lama yang ada pic aku and shai.
ngeng betul.tak pelah. tak payah delete.
mana tau in future baca balik entry hatred sume, boleh rujuk watak yang dimaksudkan.

barang-barang lain yang masih selamat pon tanak buang lah.
nak simpan dalam satu kotak.
ayapink dengan pisang tu memang misteri betul kehilangan nya.
memang niat nak buang. dah letak dalam satu plastik itam.
then aku letak kat bawah blok.
pegi amek kereta jap.
datang balik tengok dah lesap dah.
hu..mana ntah ilang nya.
tak pelah. memang nak suruh hilang la tu kot.
ha, nak kumpul sume barang-barang isi dalam kotak.
letak bawah katil ke. dalam setor ke.
banyak kenangan.

aku tak nak benci orang dah. aku nak jadi baik semula.aku nak jadi hot dan vogue serta baik hati.haha.boleh ke?boleh punya. langkah 1 ialah, mendoakan kebahagiaan dia.
macam tak percaya aku cakap macam ni.
eh tapi betul.aku nak dia happy.
harap, aku pon akan happy lepas tu.
Tuhan, kabulkan doa aku yek? ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails