Saturday, June 13

the best and the worst.


tadi aku tengok cite 100 hari jadi kat astro ria. cite pasal sarah seorang reporter yang stuck pada hari yang sama selama 100 hari. bukan aje dia stuck pada ari yang sama tapi dalam kampung yang sama lak.tak boleh keluar.sarah ni perangai tak bape nak elok sangat.tapi bila dah stuck pada hari yang sama and dalam kampung yang sama tu, dia mula buat good deed pada orang di sekeliling dia.

kalau aku nak kena alami situasi macam sarah tu, biar la aku stuck pada hari dapat elaun.dapat je elaun, aku akan habiskan dengan bershopping sesuka hati tanpa rasa gundah sebab aku tau esok bangun elaun masuk lagi dan bole abes kan lagi. ;)

jangan pulak aku stuck pada hari aku dapat mesej "I'm seing someone else".seriously, dah 22 tahun hidup, aku rasa itu hari terpanjang dalam riwayat hidup aku. pada hari tu, banyak gila benda aku kena settle, yet aku kena deal dengan benda tu. macam orang gila je nangis, then stop. then tiba-tiba nangis lagi. ntah bape belas kali agak nya nangis and stop pada hari tu. and hari jadi bertambah panjang becoz i can't sleep.terlalu banyak nangis wat kepala aku terlalu pening untuk tertido.serious, hari tu amat panjang.

1 comment:

Jaja Jeng said...

hmmm....

surely u dun know me..but chill k...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails