Thursday, June 4

kalau lah kenangan boleh dipulangkan...

semalam jadual agak terisi dari biasa.sebab pagi-pagi lagi dah kena bangun hantar servis viva.dalam kul 11 macam tu baru sampai rumah.then sebab nurin takde,aku wat marathon movie sowang2..rembat je dari pc faiz..berlambak-lambak cite yang aku belom tengok.salah satu cite yang aku tengok,
The Notebook

seriously,citer ni best and sangat touching.tapi..kalau korang sedang cuba melupakan kenangan lama.sila jangan tengok!da lama aku benteng hati aku.da lama air mata aku tak gugur.tapi aku tewas akhirnya.itu lah..kalau dia penah bagi kita teddy bear?rantai?cincin?kita boleh buang..kalau tak pun,boleh pulang.macam mana dengan kenangan?ntah..aku rasa it'll stay forever!tak boleh buang.tak boleh pulang.tapi lepas tu aku pujuk hati aku sendiri.aku tanak sesali apa yang dah berlaku.aku patut bersyukur apa yang dah berlaku.takpe,dia insan yang ajar aku makna cinta.aku tak mungkin lupa itu.dan atas apa yang terjadi antara kami.tak patut aku sesali juga.Tuhan ada rancangan untuk aku dan dia.redha,itu yang sebaiknya.kalau tak redha,hati tak tenang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails