Wednesday, June 10

cari jiwa.cari tawa.

banyak yang berlaku hari ni. tapi aku tak rasa penting untuk laporkan nya di sini.

kini aku masih mencari-cari hala tuju baru.macam masih terkapai-kapai barangkali.
celik mata. *urgh, bukan mimpi rupanya*

jalani hidup yang sungguh kosong dan tak bererti.macam bangkai bernyawa.ada jasad, tak ada jiwa.

jiwaku hilang.bila difikir semula.tawaku hilang bersama.

tak punya semangat tuk berbuat apa.kadang-kadang makan pun tidak sebab aku tak kuasa nak menyuap.

hari-hari lapang ku habiskan dengan duduk dan berbaring.termenung.pandangan pun kosong.

nurin dan faiz sajalah hiburan aku. dan kadang-kadang ayah dan mak pun bisa buat aku senyum. *sejenak cuma*

ini bukan hal patah hati dan kecewa. ini hal aku yang sedang cari jiwaku. ntah mana pergi nya. *andai saja bisa cari dengan google*

tapi,

aku bercakap dengan manusia lain tadi.maksud aku.dia bukan nurin,faiz,idin,mak atau ayah.bibik pun bukan.

aku tak jumpa jiwa aku lagi.tapi sekurang-kurangnya tawa ku kembali.sudah sekian lama rasanya.

ya, aku sedikit terhibur. *sedikit*

pejam mata *mengharap semua ini mimpi saja*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails