Friday, February 19

semoga bahagia ek. aku doa dari jauh je.

seharian aku tak menjenguk 'teratak' aku ni. haih sunyi je. anyway, hari ni macam biasa aku tolong aza meniaga kat bazar. tak berapa meriah hari ni. tadi pun aza tutup gerai awal. penat ah tunggu lama-lama takde customer.

tadi dyba singgah bazar. tak sia-sia aku publish gambar gerai aza dengan trademark 3 patung vogue tu. hahaha~ bukan main senang dyba cari gerai aza tu tadi. lama gak aku tak jumpa minah ni. banyak gak lah catch up sana sikit sini sikit. gosip panas tentang kecelaruan hidup masing-masing. termasuklah sekali alkisah ada sorang sahabat ni dah bertunang rupanya.tunangan nya pun bukan orang lain. kawan-kawan aku gak (kawan ke? kalau lah dia iktiraf aku sebagai kawan)

 
serious hideous aku dalam pic ni. dyba cam kurus ek?


tapi tak heboh lah. katanya takde orang tau. takpe lah. maybe sebab tunang je so malas nak gebang. atau memang tanak gebang kat aku in particular sebab kalau aku tau nanti sure satu malaya tau? haha. pape jelah. hope happy. kalau kahwin taknak jemput aku pun takpe. maybe aku ni tak di kira rapat sangat kut.aku doakan kebahagiaan korang dari jauh jelah. jangan dekat-dekat dengan aku. aku ni cam virus tau.

tengok dyba tu. rapat dengan aku. tup tup lepas aku break, dia pulak break. i ni virus k. so jangan dekat dengan i. eh? apakah kau ni ain? macam sinis je. sinis kah? hahahahaha. kalau tak faham abaikan. ni nama nya dah mereng.

tadi masa tengah jaga bazar, ada couple ni singgah tengok-tengok gelang and accesories. incik bf/suami ni sengal and gila-gila. ntah lawak apa dia buat dekat gf/bini dia. dia sungguh-sungguh buat lawak lepas tu gelak pun sungguh-sungguh gak. si gf/bini ni wat muka irritate je. haish. sebiji macam F.

suka wat lawak ntah pape. lepas tu sebelum aku sempat faham dia gelak sungguh-sungguh sengsorang. dahlah aku ni lampi sikit. by the time aku figure out lawak dia, dia dah stop ketawa dah. adeh. rindu la pulak tiba-tiba. dia tengah demam ni. sakit tekak and selsema bagai.

agaknya hari tu masa aku sakit tekak dia ada minum bekas aku kut. takpelah. bagus lah dia demam. dapat lah mc 2 hari. dapat rehat sikit. kalau tak 24/7 kerja je manusia tu.workaholic mak aih. yang namanya teman aku shopping memang takde lah dalam rutin harian dia. lepas tu kalau jumpa dia confirm dengan baju kerja dia tu. menyampah aku. penat je aku dressed up cantik-cantik (cantik ke? hahaha)

eh? banyak lak aku terbabas pasal F ni. lek ar. rindu kot. dah biasa dekat kan. walaupun si F ni tak sempat teman aku shopping bagai, tapi 2 hari sekali mesti kitorang dinner sama. so, bila time cuti ni kaedahnya  macam ngada-ngada lah nak rindu-rindu. padahal dulu steady je long-distance relationship.jarang jumpa. takde pun aku nak curang.maintain je setia. orang lain gak yang curanggg kan? ungkit lagi ain. ungkit lagi. hahahah. orang yang baca mesti naik muak je kan. tak abis-abis nak ungkit hal tu. eh, aku punya suka lah. nape? tak puas hati? eh, memang aku berdendam lah dengan mamat tak setia tu.

ok lah. penat lah nak sumpah seranah orang. nak bersihkan diri, solat. lepas tu apa lagi tebabo! ZZzzzzzZZzzzzz. night everybody. ehem, morning kut to be specific.

p/s: yang namanya pashmina tu, kalau tebal sikit memang tak menjadilah aku pakai. tadi kalau tak aku nak pakai pashmina gi bazar. tapi lilit punya lilit dah macam ada ketumbuhan kat leher lak. terus aku tanggalkan, sarung tudung mak.

4 comments:

~aSHa~ said...

bleh tanya member tu tak dia beli mana patung kepala tu dan berapa rm? tq...

cik nurulain said...
This comment has been removed by the author.
cik nurulain said...

asha, harga dia rm30. klu nak, kwn CN tu ada 1 lg extra...

Rye said...

sy pon xreti pkai pashmina tu...
tebal sgt, cm ketumbuhan kan?
haha...;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails