Wednesday, February 17

perihal keyword.

 

confuse aku. siapa pula yang search pasal hantu berak ni? lepas tu tersesat kat blog aku. kesian kesian. mesti terbantut curiosity orang-orangan itu lantaran memasuki blog aku dan membaca entry HANTU BERAK aku.

haih? tak habis-habis lagi orang nak tau pasal kes fahrin dengan linda tu ek? aku rasa aku tulis entry pasal fahrin dengan linda tu sekali je. itu pun sebelum kes saman menyaman bermula, tapi boleh kata hampir setiap hari keyword ni pop out.

wow wow. ada orang search blog zack zuhairi lah. glamer siot mamat ni. tapi zack, aku dah merudum sikit lah dengan penulisan kau. aku cuma baca kalau kau buat kartun sedih je. kalau penulisan biasa, aku dah macam tak jenguk sangat. but then, itu cuma aku. orang lain masih enjoy ur writting.

haa..keyword cara lilit shawl ni pun hampir setiap hari naik. aku memang dah niat pun lepas trendy shawl contest di tutup, aku nak buat entry pasal cara lilit shawl : cik nurulain style. hahaha~ poyo. insya Allah nanti free aku buat entry tersebut.

alhamdulillah belum ada orang search bukan-bukan tersesat kat blog aku.

p/s: semalam i pegi singgah pooorah. nanti i upload sedikit pics.

9 comments:

Aini said...

itu dia kuasa keyword =)

cik nurulain said...

hye aini. lama kamu tak singgah sini.

Melz said...

keyword nie patutnya jangan share hehe itu kuasa blog cik nurulain .

cik nurulain said...

ouh. nape tak bole share Melz???

kuyam said...

haha..CN hui,zack zuhairi itu skrg 1 fenomena dlm dunia blog ni..rmy fans dia..tmsuk sy :)

cik nurulain said...

kuyam pon minat zack?
CN suka gak baca dulu2 lah. sekarang kureng sket melainkan kartun dia je CN baca.

Sharinginfoz said...

macam2 keyword ada kan.. yang penting masuk to your blog kan..

Gangguan Seksual

Nak Jadi Penjamin????

Sharinginfoz said...
This comment has been removed by the author.
Sharinginfoz said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails