Friday, January 14

2 become 1.

hari ni aku kena kemas 2 bilik. 2 bilik? kenapa lah pulak? nak kemas 1 pun payah, hari ni kena kemas 2?

haha.

.
.
.
.
.
.
.

padan muka aku. siapa suruh 'bijak' sangat. anyway, baru-baru ni broadband aku di barred. alahai, aku kan tengah sengkek, so bil broadband macam terbiar je. aku sedar sebenarnya dah time untuk bayar bil tapi aku terlalu ego nak mintak duit kat mak. tolol betul. eventually aku mintak gak.

tapi,

sebelum aku bayar bil broadband tu, aku berkampung kat bilik faiz. sebab nya bilik dia ni ada kabel streamyx. (huahua, kuno betul rumah aku tak ada wireless streamyx). mula nya aku cuma angkut laptop aku je. online kat bilik dia. but then, i get comfortable. hahaha.

tahu-tahu jelah aku ni. macam bilik syada lah, bila aku dah comfortable siap angkut comforter bagai. sama je dengan bilik faiz ni. aku siap dah angkut sunsweet aku dengan comforter nya dengan kotak tisu nya, macam-macam ah. siap tidur bergolek semua kat bilik faiz.

aku ni bila dah get comfortable dengan satu tempat tu aku cenderung untuk sepah kan nya. pemikiran gila aku ni somehow fikir yang bila bersepah tu cozy gila. that's why kalau kat hostel izzati selalu cakap "katil ain hilang" hahaha. banyak gila barang atas katil sampai tak nampak katil.

ok, sekarang boleh picture dalam otak tak keadaan bilik faiz? dapat? good. double kan sebab earlier, bilik aku sendiri dah pun berkeadaan begitu. cuma nya the night aku decide nak tidur bilik faiz tu aku dah buka segala cadar bantal and tilam aku and basuh.

sekarang,

aku baru dapat tau, faiz nak balik hari ni. say whattt? haha. gelabah kau. note you yang adik aku si faiz ni perkis orang nya. permbersih yang amat. pengemas yang amat. masa aku mula jejak ke bilik dia ni, bilik dia adalah kemas tersusun.

of course dia akan furious gila tengok keadaan bilik dia sekarang. so untuk mengelakkan adik aku bertukar jadi hulk hijau, terpaksa lah aku kemas bilik dia, dan bilik aku lah kalau tak aku nak tidur mana? haha.

tapi, good thing malam ni aku nak gerak ke alor setar dengan mak ayah aku untuk melawat nurse kecik tu. so makna nya?











makna nya aku boleh postponed kemas bilik aku sebab malam ni aku tidur dalam bas. yippie! haha keji betul perbuatan. ok dah. sekarang nak kemas bili faiz dulu. babai!

2 comments:

BuDaK cOmOt said...

hahahhahahahhaha ko memang sengal!!!~

cik nurulain said...

hahaha. syhhh sampai la ni aku tak kemas-kemas lg bilik adik aku. still lepak online sini lagi walhal broadband dh lama byr..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails