Sunday, January 2

publisiti murahan tiket untuk larisssssss!

siapa baca pancaindera hari ni? tak baca? gi lah baca muka 11. menyampah betul aku dengan artis macam ni. kau kenal yasmin? yasmin mana ntah aku pun tak tau. kata nya berlakon cerita jalang and cerita cempaka. cerita jalang tu aku pernah dengar tapi tak tengok pun. tapi cerita cempaka tak pernah.

so sebelum hari ini di mana aku baca pancaindera pagi ni, aku tak kenal pun siapa yasmin, let alone datuk ismadi. hari dalam pancaindera kecoh cerita pasal yasmin ni belaan si datuk ismadi ni. konon nya wartawan ni ada dengar gosip lah. lepas tu wartawan tanya lah yasmin. and yasmin ni nafikan.

tak puas hati dengan jawapan yasmin, wartawan pergi interview datuk ismadi lak. kat sini lah kekecohan berlaku bila datuk ni mengaku ada hubungan istimewa dengan yasmin. dia siap tunjuk lagi sms yasmin ber muah muah love u gd nite bagai.

lepas tu, masa ni lah terus bukak pekung di dada pasal pelaburan yang dia dah buat kat yasmin ni. and macam mana yasmin ni dah janji nak tunang and kahwin semua tapi tup tup dah dapat duit pelaburan, yasmin ni jadi dingin lak dengan dia. siap yasmin n tuduh datuk ni serang masuk ke rumah dia sampai keluarga dia ketakutan. datuk lak cakap, rumah tu dia yang belikan.

cerita aku ni macam berbelit-belit kut. tapi semua nya aku ambik dari pancaindera hari ni je. nak lebih info, gi baca sendiri. anyway, kalau tanya aku, aku cakap dua-dua pun salah. kata orang buku bertemu ruas. yasmin ni cakap datuk tu bagi duit pelaburan macam ada niat lain.

datuk ni lak cakap dia sanggup melabur ratusan ribu ringgit sebab dia MEMANG ada hubungan istimewa dengan yasmin ni. haih lah. walaupun aku rasa dua-dua salah, tapi yasmin tu lagi keji. at least datuk tu mengaku dia bagi duit sebab dia nak kahwin dengan minah tu.

tapi yasmin ni? kau dah ambik duit orang tu. kau dah ber muah muah love u tk care gd nite dengan dia. kau selamba je cakap tak ada hubungan dengan dia. siap ada gambar berdua. macam mana orang nak percaya? sekarang ni kalau yasmin tu taknak mohon maaf secara umum datuk tu nak saman malu. memang betul pun. yasmin tu siapa je? tapi datuk tu orang bisnes and this kind of thing hurt his business, memang wajar kalau dia nak saman malu.

yang aku menyampah nya, aku rasa si yasmin ni saja nak dapat publisiti murahan. kau tengok lah lepas ni mesti dia keluar melodi lah galaksi lah. majalah hiburan jangan cakap lah.URTV ke mangga ke. lepas tu terus banyak offer berlakon. taktik sama je macam taktik si memey suhaiza tu.

dunia hiburan tu memang macam tu agaknya. semakin kotor publisiti kau semakin laris. tengok jelah memey tu. kena tangkap khalwat, dengan laki orang lak tu. tapi aku tengok sejak kes tu makin berlambak dia dapat offer berlakon sampai aku naik meluat nak tengok TV.

so, memang bukan salah yasmin ni lah kan kalau dia nak cuba gunakan strategi yang sama? yasmin tu, kalau kau tak lead on, aku tak rasa laki tu pun boleh labur duit banyak-banyak kat kau. jangan nak act innocent lah please!

p/s: ada org muak dengan politik, tapi aku muak dengan dunia hiburan. urgh!

5 comments:

ween said...

bkn dunia artis je kut, mana2 pun mmg mcm tu. makin murah publisiti, makin laris. herm, dunia blog? ;)

cik nurulain said...

haha. sama gak lah ween. benda tu klu dikejar mmg mcm tu.

zulaikha said...

bosan dengan dunia politik n dunia hiburan yg murah2 mucam ni. ntah ape2 ntah.

BuDaK cOmOt said...

i like u...
spoke out!~

hehehehe nice!
and yes, i did watch bout this yasmin...takder laaa lawa mana pun...muka tak innocent pun...nyampah...

Kujie said...

alamak.. tak baca!

tak tau pula isu ni..kena menjelajah lagi ni...cari bahan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails