Sunday, January 9

bicarahatifakharudinariffin.

baru balik segamat. tak adalah baru sangat pun. dah lama gak aku ngular. banyak gak benda nak cerita ni. hehehe. tengah banyak idea boleh lah. tapi kalau tangguh nanti, kecewa juga lah penghujung nya.sampai ke sudah tak cerita.

anyway, irritating sangat ke aku asyik cerita pasal bf aku? (walaupun aku rasa takdelah selalu pon) i know i know i shouldnt care less sebab ni belog aku yang punya. hahahaha. just wondering jelah. sungguh menjengkelkan ke cerita pasal F? (orang cakap jengkel lagi aku nak buat)

bukan apa, a birdie ask me, ni belog bicarahatigadisini ke bicarahatifakharudinariffin? hahahaha. eh. sedap lak nama bf aku ni jika dijadikan nama belog. hahaha vain nak mampos.


p/s: mana benda yang banyak nak cerita tu? haaa, nanti lah. aku penat ni.

1 comment:

ween said...

not annoying at all! i love to read ur love story. too bad, i'm not good at telling stories :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails