Tuesday, January 25

the closure.

semalam, aku tiba-tiba rasa breakdown. and rasa macam nak shut off terus. and then aku privatekan blog ni. but then it come to my senses. kenapa lah aku nak libatkan blog ni. dalam ni banyak cerita lama yang semua orang dah baca pun.

so, anggap lah ini sebagai closure. i love writting. i think i wont stop. but i always write personal stuff, giving people chance to judge me while their judgement is totally wrong. so, lepas ni mungkin aku dah tak akan menulis di sini lagi. tapi aku tak kan private kan blog ni.

aku ni jahat. sebenarnya aku banyak thoughts jahat yang aku simpan. bila dah agak ramai orang yang aku kenal baca blog ni, i have to hold my words. really. i hold my words. i dont express fully while this should be recording how am i doing in terms of feelings or achievement.

i dont think, i have anything else to say. kalau ada yang selama ni setia baca blog ni, percayalah korang tak dapat imagine betapa terharunya aku. rasa sangat dihargai. siapa lah penulis tanpa pembaca. hurm. aku tak cakap yang aku tak kan puclic kan langsung penulisan aku in future. once a writer always a writer. we will never know what's gonna happen so aku taknak sewenang nya cakap. nanti orang kutuk lak, "eleh hari tu sibuk cakap nak stop menulis la, private blog la. ni buka blog baru bagi orang baca lagi" things like that lah.

kenapa aku tak cakap blogger? ntah lah. mungkin sebab the fact that aku tak berapa bersosialize sangat dengan blogger lain kecuali yang aku dah anggap kawan macam qiha, ween, noah or fadh. ataupun kau, manusia berperasaan.aku tau kau baca ni :)

selamat tinggal bicarahatigadisini. kau banyak tolong aku di masa lepas sebenarnya. betapa besar peranan kau. tapi buat masa ni aku kena berhenti benarkan orang baca every inch of my thoughts. sebab some people misjudge me. and its hurting me sebab apa yang aku tulis tu tak capai 50% pun dari life sebenar aku. like i said, i hold my words here.

suatu hari nanti, bila aku dah tulis 2,3 buah buku, aku akan tunjuk blog ni kat anak-anak aku and said, "i start here."  :) goodbye everyone. thanks for everything.

5 comments:

ween said...

this is for serious? take ur time. once u back to blog, let me know ur new space ;)

Adila Farhana said...

jgnla stop... =(

BuDaK cOmOt said...

perrrgggghhhh aku baca lewat sehari....
aper ni wey....saper nyer blog yga ku tatap nnt??
jangan laa camni!!!~

huh!!~ FYI, that's the reason why i private my identiti...so that i can write bout anything....ANYTHING!~

chill out gurl...call me...text me at manusia.comel@yahoo.com

jangan tinggal dakuU!!!!!~

BuDaK cOmOt said...

cipettt....tak puas hati aku!!!~

kuyam said...

erk ain...knape ni?
jgn la stop blogging
u r one of my bloggers fren
alaaa,dh hlg sorang kwn blogger :'(
xbestnya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails