Sunday, January 9

CANTIK ke?

dalam kul 9 lebih tadi tengah aku syok-syok surf internet, baca blog yang menarik sambil mesej dengan F, tetiba dia hantar mesej, "b, buka TV2 sekarang. cepat!!" perkh, aku punya la berlari dari bilik aku ke hall sampai nak terjatuh. aku wonder gila apa dia nak suruh aku tengok. ezad exist ke? kikikiki. keji betul.

adui lah TV tak terbuka lagi. terpaksa aku on satu-satu dengan nak on astro lembab gila sebab decoder yang old school tu punya. bila aku buka je TV2, ada sorang laki pakai baju jalur-jalur. badan agak berisi. masa aku tengah tengok tu tengah momen dalam kereta dengan sorang pompuan. pompuan tu macam goda laki ni.

ni program pilih kasih si rosyam noor ni. eh? apa F suh aku tonton ni? clueless jap aku. takde pun ezad exist? hahah. keji lagi. jap jap, takkan dia nak cakap laki gemuk ni dia? karang kalau aku cakap dia kecik hati lak. takpelah. tanya dia terus lah.

"d, nape d suh tengok TV2 ni? "

"b nampak tak laki tu?"

"yang gemuk ni ke? haa, kenapa dengan dia?" eh, laki tu kawan dia ke? semakin curious aku.

" d tengok tadi, pastu d rasa macam, eh cerita ni macam nak perli aku je? hahah"

"ha? kenapa d cakap camtu?"

"b tengok la, laki tu gemuk, awek dia CANTIK. awek dia keluar dengan laki lain. rupanya awek dia nak buat surprise untuk birthday dia"

"hah? bila masa b ada keluar dengan laki lain?"



ceh ceh ceh. masalah nya, bila masa aku cantik? hahahaha. cantik ke aku ni? lepas tu bila aku ulang and highlight balik ayat tu kat F, menyesal tak sudah dia sebab cakap word CANTIK tu. ahahaha. tak kisahlah labu. pada orang lain aku monster ke hideous ke muka tak siap ke tapi kalau kat mata bf aku, aku cantik, then im more than happy! :)    :)    :)



post ini dia taip semalam kira-kira jam 12 lepas menonton hum saath saath hain. dipublish hari ni. masa post ni dibaca, im probably already on my way to segamat. :)

7 comments:

Unknown said...

nak like entry ni byk2 kali =D

Unknown said...

ko cnteklah....
suke rendah diri tau ain nih :)
atleast badan ain xdela chubby cm dilla..ok ok aje..

ween said...

so true. biar xcantik di mata org, cantik di mata si dia is more than enough kan ;) tp u cantik la cn.

ada mokhtar said...

okey, aku tengah gelak ni... hahaha

samanosuke_04 said...

gahaha.. sweet tul perumpaan tue.. wahaha.. pandai bf ko.. cair rrr tue...

cik nurulain said...

diba: like lah. sila kan. :)

fadh: sekali lagi, CANTIK ke? ala. fadh bkn pnh jmpa ain pon.


ween: seriously? tak bole pcaya dgr dr u ween


syida: ahahah. siot ko.


samanosuke: aah. cairrrr gila ni. haha. sila buat kt gf ko.

chekguedda (^_^) said...

like3x entry ni sesangat..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails