Wednesday, May 12

marah.

aku ada satu kekejian. yang memang keji. iaitu, bila aku tak suka someone, aku nak orang lain pun turut sama tak suka orang tersebut. especially orang terdekat dengan aku. aku akan gunakan ilmu mempengaruhi aku pada tahap maksima untuk pastikan orang yang aku tak suka tu turut tak disukai oleh orang lain. kadang-kadang menjadi, kadang-kadang GAGAL! tapi aku tetap akan berusaha juga.

sebab nya bukan apa. aku nak pastikan dulu stand orang tu sebelum aku buka cerita macam-macam. karang aku cerita macam-macam pasal orang yang aku tak suka tu, then turns out sebenarnya pihak yang mendengar tu menyebelahi that certain someone yang aku tak suka tu. macam tak best lah kan bila jadi gitu. (padahal aku tak peduli. kalau ada orang gini lagi bagus. lagi cepat kutukan aku tu sampai kat musuh aku)

tapi kan, tak kisah lah kalau orang tak terpengaruh dengan aku. aku boleh terima. aku faham kalau tak semua orang akan ada ability untuk benci orang yang aku benci. up to you. persepsi masing-masing kan? jahat kat mata aku mungkin tak jahat kat mata kau.

tapi yang aku menyampah sangat ni kalau orang yang bila aku belum lagi cakap apa-apa, dia dah tunjuk macam nak side kan aku. mula lah cakap musuh aku tu memang salah, tak patut buat macam tu. bla bla bla. ok, bagus lah kau side aku kan. memang aku suka la.

but then rupanya kau bukan main lagi ngam dengan musuh aku tu. aku bukan jeles. tak peduli pun. ada ramai lagi yang aku boleh pengaruhi untuk side kan aku. cuma aku marah sebab aku tak tahu nak label kau talam level ke berapa. and benda ni buat aku wonder sangat, dengan aku kau cerita begitu begini. dengan musuh aku tu? ntah apa lagi kau gebang agaknya. lantak kau lah.

biasa yang buat perangai macam ni perempuan. aku dah lali. tapi kalau laki? memang kesiyal tahap ke lapan juta. macam dah takde kerja lain je nak jadi talam. nak jadi talam pun agak-agaklah. lelaki tak sesuai benda macam ni lah bangang. dah lah. ingat ni rasa makin menyampah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails