Saturday, May 1

oh apa salahku?

hari ni adalah hari pengakhiran praktikum aku selama 3 bulan. dan aku tak tahu apa karma ntah, hari ni juga nak jadi drama swasta kat sekolah. aku dah agak dah. mesti ada punya. dah macam tradisi pun ada, setiap sekolah aku pergi mesti ada drama berlaku. kalau kat convent dulu berlaku musibat dengan zehra. kalau ada yang interested nak tau, klik entri ni.

aku baru je fikir Sri Gading ni bakal bebaskan aku dari sebarang drama. yelah. so far selama 2 bulan tak ada pun apa-apa drama berlaku. aku pun macam bersyukur sangat lah. tup tup tadi berlaku lak drama yang tak diingini sampai aku boleh menangis depan GPK. adoi.

drama ni dah bermula hari sebelumnya lagi. ntah lah ek. aku pun tak faham kenapa aku yang kena. sebab aku cikgu praktikal ke? macam tak ada kuasa nak melawan? sebab dengan cikgu lama kena pikir 2,3 kali kalau nak cakap sembarang?haih.

ok, cerita nya bermula apabila aku duk sibuk-sibuk nak lengkapkan borang posting. masa tu dekat bilik guru cuma ada aku dengan kak hanifah je.

kak hanifah : kau tengah buat apa ni?
aku: tengah nak lengkapkan borang posting kak..
kak hanifah : oh yeke...kau mintak mana?
aku : haruslah johor kak. mana lagi?


lepas tu aku macam terkial-kial nak fotostate ic sebab kan ada 2 belah kan? aku pun refer lah kat kak hanifah

aku : kak, camne ek nak fotostate IC ni?
kak hanifah : alah kau buat 1 dulu pastu kau masukkan lah balik kertas yang sama tu.
aku : ....(muka blur)
kak hanifah : takpelah, meh aku buatkan.

sekali tup tup tengok kertas pulak dah habis. kak hanifah pun suruh lah aku gi amik kertas kat pejabat sebab dia pun nak fotostate buku program. aku pun bergerak dengan tanpa sebarang perasaan sangsi ke pejabat.

apa jadi kat pejabat tu? hee..

kita sambung eh.... :)

4 comments:

Asfan Ash said...

dem CN! sambung ahhhh

cik nurulain said...

alahai. sabar ye. malas buat entri panjang berjela. terpaksa buat by part. :P

saljuhumairah said...

bila nak sambung pulak?
selamat hari buruh

cik nurulain said...

sabar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails