Wednesday, May 19

syukur atas segalanya. :)

bangun pagi (kul 11 masih pagi kan? haha) terus menerpa laptop. sebelum ada sesuatu yang buruk merosakkan hari aku, aku nak buat entry baru. entri tentang kesyukuran aku. sebab sekarang, aku gembira dengan hidup aku. sangat! :)

mungkin suatu hari nanti, akan tiba hari menyusahkan, hari membebankan, boleh lah aku baca balik entri ni di mana, mood aku is ON TOP OF THE WORLD.


* this used to be my favourite song. actully, still is. :)

aku gembira sangat sekarang ni, sebab aku ada bf yang sangat memahami aku. seorang yang tidak mengongkong dengan melulu. kepala gila-gila dan sedikit poyo. tapi poyo tu boleh diabaikan sebab aku lagi poyo.haha. seorang yang walaupun sangat lah workaholic, tak pernah buat aku rasa diabaikan. seorang pencemburu tapi sentiasa pencemburu yang bertempat, dan atas sebab itu lah, hubungan aku dengan kawan-kawan adalah baik. buat masa ni ok lah.

 seven of them. aren't they gorgeous? haha.

tak kisah aku nak keluar pukul berapa dengan siapa. especially dengan budak kelas. sebab dia tahu,diorang semua dah macam adik beradik aku and memang takde kuasa lah dia nak jeles dengan diorang. JARANG nak mengamuk bila aku tak angkat call or tak reply mesej sebab melepak di bilik marina atau syada. in some way, aku rasa benda ni comforting sangat sangat. sebab aku rasa aku tak boleh hidup sorang. kawan-kawan tu penting.

adik beradik? :p

seorang yang meletakkan aku no 2 selepas keluarga dan bukan aku no 2 selepas perempuan lain atau selepas game,komik atau kereta. seorang abang sulung that i wish i had. tapi aku anak sulung kan. mana nak ada abang. samdol betul mintak yang bukan-bukan. seorang yang bermuka gangsta tapi sebenarnya berperangai sangat adorable. seorang yang sebenarnya tak romantik tapi mencuba sedaya upaya menjadi romantik sebab kadang-kadang aku ni susah di impressed.

selalu sokong apa yang aku minat and tak pernah tegah aku buat apa yang aku suka, macam menari and menulis. and sebab tu, aku kembali menari. and i really love it. hari tu, baru perform untuk hari guru. sambutan ok. after this, we're looking forward for malam kebudayaan kampus. and mungkin juga nak join festival zapin. menyertai sanggar tari, aku mengenali insan-insan baru yang menarik! dan yang penting sama minat dengan aku. yes! menari. semua nya aku anggap macam adik-adik aku sendiri sebab semua nya lagi muda dengan aku. aleen, raimy, nadia, azi, cera, ecah, jijah, huda and  wani. u guys rock!

 semua comel tapi gila!haha.

 selalu faham yang aku juga seperti dia, sangat mementingkan keluarga. dan faham yang bila aku balik rumah dia akan diabaikan sebab GOD! im suck at balancing things. sungguh comel bila dia tak sabar nak tunggu aku balik hostel sebab rasa begitu diabaikan bila aku berada di rumah.

 idin-faiz-nurin

sekarang ni, semua nya ok. hubungan aku dengan kawan-kawan, hubungan aku dengan family, aku dapat buat benda yang aku suka. and sedikit sebanyak benda ni berpunca juga dari F. kalau dia jenis yang kisah about everything, mesti emosi aku tak menentu mana nak jaga hati kawan, mana nak jaga hati bf sendiri.

aku tau aku baru 6 bulan. aku tau there's still a lot to come. but for now, im happy. im glad i choose you.

for the ending of my first begin
and for the rare and unexpected friend
for the way you're something that i never choose
but at the same time something i don't wanna lose
and never wanna be without ever again

untuk bf ku yang gangsta tapi bermuka kucing gemok, i love you. :)

si gangsta bermuka kucing gemok. :)

4 comments:

dania said...

bestnyer entri ni... jeles ngn ko. seronoknyer dpt partner spt F... comel. seswai tuk ko... he2

SyuQ said...

selamat berbahagia

;-)

Q said...

baguslah kalau dia tak kongkong. kalau nak spend time dgn kawan pon dia tak bagi sgt susah. nnti by the time kita dah habis belajar msti kita sedih sbb tak spend masa sgt dgn kawan2. bila ada problem kawan2 takde. tak best sgt kalau macam tu.

cik nurulain said...

SyuQ:

hai, lama tak nampak?


Q:

yeah. u're right. susah la klu kongkong sgt. bosan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails