Monday, December 6

after 'kind of' long silence.

minggu ni gila. macam penuh gila. aku sampai tak sempat nak teruskan rutin jog aku sama ada pagi atau petang. faiz convo, then izzati bertunang, semalam lak wedding cousin aku. so badan memang penat nak mampos.

semalam tak berapa rasa sangat penat tu. pagi tadi, lepas cik ani dengan nenek balik and aku hantar mak gi sekolah, aku rasa badan aku sakit-sakit. dah macam orang tua dah.

banyak benda nak cerita. mostly yang melibatkan emosi lah of course. tapi kena hold dulu lah sebab tak berapa nak sihat sangat. cuma hari ni nak kongsi satu video klip ni. macam sweet gila. aku baca blog peej, then dia post pasal video clip ni. dia kata sweet la apa lah.

sekali aku tengok, memang sweet pun. ni bagi aku lah. bagi orang aku tak tahu. try la tengok. seriously, this video make my day just now. who knows it might make your day too? paling tak pun boleh buat  korang senyum. :)




dan bagi aku yang sweet nya ialah, perempuan tu ialah ordinary. takde lah ada figure model ke muka cun nak mampos apa ke. tapi bila neyo buat macam tu rasa macam mesti ada something yang special pada pompuan tu kan? best kan kalau laki try nak impress kita macam ni. :)

2 comments:

samanosuke_04 said...

hm... tak brape sweet, sebab part last2 tue dia nari gak ngan pompuan seksi.. hehe, pastue besambung lak tue..

cik nurulain said...

hahahaha. sweet lah weh. apa lah kau ni. menjiwai lah sikit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails