Sunday, December 12

so yesterday.

here's something i did yesterday.

pagi aku kena ikut ayah gi karnival kitar semula kat bandar dato' onn. its not like i have anything else to do kan? and of course, ayah is actually working, tak adalah saja-saja dia nak menyokong program kitar semula ni kan? mula-mula tu aku dengan nurin macam malas nak ikut. macam lame gila kan?

tak boleh blah ayah boleh cakap, "ada zainal abidin tau!"

uuuuu..we're so excited ayah! duh, like im zainal abidin's  biggest fan. lain lah kalau ezad exist kan or should i say ezad lazim now? hehe. dah lah ayah force aku dengan nurin pakai t-shirt free kaler bright green tu. that's just colour, dont make me even start on the size of t-shirt. nurin punya saiz XL while im wearing the same size as mak and ayah, 2XL. whatttt?

yeah, memang lah aku dah a abit fat. a bit k, not a lot. what was ayah thinking giving me 2XL size t-shirt? but he's like, "ayah amik je, dah orang bagi. bagus lah, pompuan takkan nak pakai ketat-ketat lak"  ok, that's what we call helah bela diri ye.  dah paksa orang pakai t-shirt hijau striking size 2XL nak bersyarah pasal pakai ketat-ketat lak.

and aku tak boleh nak stop helak bila tengok nurin. baju dia dah macam maxi yang kita buat tidur tu. haha. memang hillarious weh.

 this is how i looked like without make up on. damn u devilicious SCARS! 

 nurin mengenakan baju tidur kaler striking green. hahahaha


 blergh! booooooooooooooooring. even mak pun tidur ok?


yeah, ayah don't lie. tapi not bad lah mamat ni. suara dia nyanyi live adalah best.


petang lak aku ke kulai, gi house warming cik adibah adam. seriously, aku asyik tersalah jalan then kena u-turn. dah sampai kat bandar putra pun terpusing-pusing nak cari jalan tiong 18. dah lah datang rumah diba dengan perut kosong. melampau gila perangai. 

kalau tak ada makanan baru lah menangis tak berlagu. actually balik dari karnival kitar semula tu, terus mandi and siap-siap. so tak sempat makan.nasib baik rumah diba banyak makanan. lazat lak tu. aku dengan nurin tambah sampai 2x. haha. puding roti kau sedap diba. nanti aku datang, masak kan lagi ye. nurin konon malu-malu. tapi bila aku bangun nak tambah, dia tambah gak. dasar piranha!

bangang lah tudung aku terkebelakang!


minah kera sumbang tak reti nak buka mulut, bila tak ada orang layan main hp jelah kau.


aku tengah ngeri diba cerita pasal braces. maaf lah cik gigi, aku terlalu penakut nak betulkan korang. sampai tua lah aku menjongos nampak nya!


adibah and amani. comel adik kau ni diba. pandai dia amik angle nak amik gambar.

2 comments:

Unknown said...

thanx dtg tau ain.
umah aku ni mmg agak menyesatkan sket. sume org first time dtg pn mcm nk marah sbb susah sgt nk carik umah. hehehe

cik nurulain said...

haha. takpe. lepas ni mesti aku ingat jalan nak gi rumah kau.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails