Thursday, December 9

percutian bajet.

hari tu aku ada cerita sikit punya lebat pasal hotel prescott kat klang tu kan. pastu beriya nak bagi feedback as soon as balik dari kl tapi sampai sekarang tak bagi feedback gak. actually benda ni tertangguh sebab aku tak ada gambar nak disertakan. bangang betul.

malam tu aku bergayut ntah berapa lama dengan syada. dia call aku sejam pastu terputus, then aku lak call dia sampai kredit aku habis, then dia call aku lagi sampai terputus. and the last time tu dia gak yang call tapi tetiba mati sebab bateri aku habis. syial betul aku tengah rancak bergosip boleh lak dia mati.

anyhow, malam tu memang lewat lah kan aku tidur. sebab nya ntah kul berapa aku tidur lepas gayut dengan syada. walhal aza gi shah alam jumpa mak dia. bayangkan lah dari aza keluar jumpa mak dia sampai dia dah balik semula aku tak habis-habis lagi gayut dengan si syada. tu memang hardcore punya gosip.

then, al-biasalah bila dah tidur lambat tu, bangun haruslah lambat jua. nasib lah masa tu aku tak boleh solat. tapi memang terkocoh-kacah lah. even aza pun dah bangun lagi awal dari aku. aku siap baru nak iron baju pagi tu. memang lah sengal kan? aza walaupun just pakai blouse, malam tadi lagi dia dah siap iron. aza ni memang efisyen lah. haha.

duk dah terkocoh kacah bersiap tu, dengan rintangan nak membelit shawl gipsi tu lagi, teringat lak pasal nak update blog pasal hotel prescott ni. terusss keluarkan kamera snap snap. ada lah 3 kali snap je. dah lah buruk!!!  aza siap pelik. tengah lilit-lilit shawl tetiba bergegas keluarkan kamera. so, ini jelah gambar buruk yang berjaya aku snap. tolonglah abaikan muka aku yang tak semenggah. baru bangun tido kott.

 bilik air dia ok, bath tub ada, shower ada.



muka time memang macam siput sedut. blergh!

gambar-gambar di atas ni memang useless kan? tak membantu langsung. meh lah aku brief sikit. overall aku rasa hotel ni ok je. tak de pun bau-bauan macam yang aku mention dalam entri [ini]. aku rasa agak berbaloi dengan price yang dibayar. rm99 before taxes. lepas taxes dalam seratus belas-belas gitu. kitorang tak amik breakfast, so tak tahu lah sedap ke tak makanan nya.

lepas tu memang betul macam dalam review yang diberikan, easy access sangat. serious. dari uitm tu memang agak dekat. walaupun kitorang tersesat-sesat sikit then kena u-turn bagai, 15 minit je dah sampai. cuma satu je masalah besarrrrrrrrrr yang ayah aku tak puas hati. lift dia rosak!!!! bayang kan lah ayah tingkat 3, kitorang tingkat 4. menapak weih. tak pasal -pasal kena exercise.

then ayah cakap, "kau ni long kalau tempah hotel ada je lah yang tak kena" hahaha. nasib lah labu. siapa suruh aku tak bac areview dulu? main redah je booking. sebab ada customer memag dah review pasal lift rosak tu pun. bak kata staff kat receptionist tu, memang dah lama dah problem tu. tak tahulah bila nak resolve.

anway, itu saja lah untuk segmen 'percutian bajet' kita kali ni. semoga berjumpa lagi di minggu hadapan dengan lokasi yang lebih menarik dan mampu membakar lemak dan kalori anda. hahahah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails