Wednesday, December 8

rumah baru.

aku dah tukar layout blog aku. sebenarnya tak ada niat pun nak tukar layout tu. especially the header. aku suka gila header tu. tapi bila aku alter layout tu dia jadi tak centre. terpaksa aku remove header tu. terlupa pulak, header lama tu dah no longer ada dalam laptop sebab masa laptop rosak ari tu semua memory tak dapat di selamatkan.

actually, aku ubah layout tu sebab nak modify column aku tu. macam sempit. sempit sangat sampai kalau aku upload video from youtube benda tu jadi terpotong. so sekarang ni kan macam luas sikit pemandangan kan. hahaha. mesti orang yang baca macam mencela blog aku ni kan. dah ubah pun still dull and lame.

nak buat camana? aku memang dull and lame orang nya. and aku refuse nak tukar background to other colours. aku stick pada putih bersih gak. putih senang. mula tu macam nak ubah jadi hitam. tapi tak jadi lah. content blog aku ni dah lah manjang emo je. kalau combine dengan background hitam mesti macam dark gila je blog ni.

header tu lak, tengok lah nanti. kalau ada gambar best boleh lah aku wat header baru. sebab masalah aku ni, aku tak reti nak edit-edit gambar, tampal sana sini nak jadikan header yang wow wow. tambahan lak, sekarang ni aku macam jarang snap gambar. dah hilang roh lah nak amik gambar. i mean gambar aku lah.

harap orang yang datang tak rasa macam tersalah masuk. haha. sesekali kan renovate blog sendiri. aku ni kira jarang lah ubah-ubah ni. ada orang tu boleh kata every month tukar sana situ.

p/s: yerp. certain contents have been deleted. thank you.

2 comments:

Unknown said...

phewwwitttttttt !!!

ain!!
canteklah ! :D
Simple but menarik
Senang sket nk baca
Tak suke blog serabut2..huhu
(mcmlah fadh nye xserabut kan..hooho)
rindulah :-X

cik nurulain said...

thank God ada yg rasa ok. maam ntah pape je rupa blog ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails