Friday, December 17

sentappp.

kejadian: di dapur.

" long, kenapa kau nangis?" tanya faiz dengan gaya penuh metroseksual. tak dapat bayang kan? sila mempunyai adik metroseksual, baru kau tau.

" kau ni betul-betul nak tau ke saja-saja je tanya?" soal ku penuh curiosity. buang tebiat ke dia nak concern kat aku?

"betul la. aku nak tau..." still, mengekal kan gaya metroseksual. jenis butiran percakapan tak berapa nak jelas tu.

"kalau kau betul nak tau, panjang cerita nya"  aku sedikit excited kerana ada insan sudi mendengar.

"pendek kan. kalau panjang aku malas nak dengar.." muka dia? yeah, selamba aja.


cis punya adik. tapi aku end up summarize kan jugak apa terjadi. muka dia bukan berminat sangat pun nak dengar. lelaki memang bengong! sentappp siot aku.



p/s: it was nothing. as usual aku suka over exagerate things. tolonglah fahami aku.

4 comments:

weengorgeous said...

haha. comelnya perangai. at least he did asked ;) i hope u're doing fine CN!

cik nurulain said...

ween, apa yg comel nya? tolong lah. adik i tu baya u oke. lahir tahun 89. nothing cute about that age. haha~

Lucy S. said...

daym. adik kita sama! :)

redmerah said...

ain, at least he is much2 better than mine..adik ak kompem xkn tanye..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails