Saturday, June 5

burst out.

tahan dari semalam. sakit betul rasa. tiba-tiba tadi, masa breakfast and kebetulan masa tu ayah hantar nurin nak belajar kereta, aku burst out. tak ingat lak macam mana boleh terkeluar isu tu. tapi mak memang dah agak aku kecik hati. so, bila aku burst out macam tu, mak tak terkejut pun.

ada faiz, dengan idin sekali. aku sampai meleleh leleh air mata kat kedai makan tu meluahkan rasa yang terbuku. tak tahu lah. tapi memang aku senti mental yang amat. dah terlalu banyak aku cakap, idin try rationalize aku. ntah lah ek. actually banyak yang idin and mak cakap tu aku tak boleh terima.

"kau anak sulung, long..."

"setiap anak pendekatan nya lain-lain...."

" kau macam tak tahu lak perangai ayah kau macam mana..."

"kau macam tak tahu lak perangai nurin macam mana..."

"ayah sayang kau lebih kut..."

urgh. aku tak boleh terima. tapi, apa aku mampu buat. bukan boleh di ubah pun. nak tak nak aku yang kena adjust dengan everything. bukan aku boleh expect orang ikut aku. kalau aku nak things in order, aku lah yang kena mengalah. hurm, konon nya aku kakak. aku yang tua. bla bla bla bla.

maybe i should really reconsider about posting in johor. maybe kalau jauh dari rumah lagi bagus. bagus untuk semua pihak.

4 comments:

Unknown said...

mntk posting KL.
dekat ngn aku.

Nor Hanisah Zainal Abidin said...

agreed dgn cik diba! yehuu..

amalina wahida said...

kak ain.. semoga happy2.. oh.. sila amik award kat blog saya eh.. >__<

cik nurulain said...

diba+mok: haha. korang memang. ntah2 nnt dah kt kl pun xjmpa gak...mcm mana tu?


amal: hehe. thanks :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails