Wednesday, December 23

5 blog yang aku terus klik kalau ada entry baru.

di samping aku suka meluah apa yang aku fikir, aku juga suka baca thoughts orang tentang sesuatu. lantas akan ada lah blog yang jadi favourites aku. kat bawah ni link blog yang aku akan terus klik bila nampak ada entry baru, tak kisah lah apa tajuk dia taruk pun.

1.Perempuan Jomblo

author dia Lady Noe. blog dia memang cerita kisah hidup dia, tapi yang boleh kita jadikan modal untuk berfikir macam cara hidup orang di sekeliling dia. aku suka sebab kadang-kadang buat aku celik mata tentang banyak perkara.

2.akukopikausiapa
author dia nama hafiz tak silap. entry dia rambang je. tapi die jenis suka tulis thoughts dia gak. banyak ideologi yang dia cipta sendiri. seronok baca ideologi orang ni. kadang-kadang kita pernah pikir yang sama tapi tak luah je.

3.walk on wings tread in air
akak ni umo 32 tak silap. dah kahwin, anak sorang.dia gelar diri dia green apple. entry dia pasal kehidupan seharian dia je. aku suka bahasa penulisan dia. sinikal and pedas kalau sound orang. lawak pun lawak. kalau baca blog dia memang asyik ketawa je.

4.jezminetheshopper
blog ni memang perihal fesyen je. laki mesti tak suka kut. aku suka tengok dress up si jezmine ni. kadang-kadang tu inspired gak lah. in fact memang posts dia berkitar pada attire dia for daily basis. bagi orang yang suka fesyen, best gak lah blog ni.

5.ini fynn jamal cakap
ada ke yang tak pernah dengar pasal blog ni. macam famous. tapi tak tahu lah kut kut aku je yang rasa macam tu. penulisan dia kadang-kadang berbentuk puisi. bagi orang yang abstrak macam aku, suka kut. suka nak try interprete apa dia maksudkan sebenarnya.

baru-baru ni....

realiti konspirasi by zack zukhairi

his story by Hang TuARC.

aku rasa, ramai pun suka kut. biasalah. aku suka baca thoughts orang walaupun ia nya kadang-kadang dalam sarcasm mode (especially sarcasm mode. haha) tak semestinya aku setuju dengan 'hujah' mereka. but then point mereka akan buat aku berfikir.

p/s: jom kongsi blog favaourites korang. (in other words aku tag korang semua) kalau dah buat entry pasal blog favourites korang, tinggal link kat shoutbox aku type 'fav blog'. saja nak share and amek tau blog-blog hebat yang lain. :)

p/s/s: banyak gak blog jejaka ek dalam list? aku suka baca thought lelaki kut dalam usaha untuk lebih faham mereka. kan orang cakap, "men are from mars, women are from venus

8 comments:

Asfan Ash said...

Oh sesungguhnye saye syg cik nurulain ni
hahhahahhaha XD

Mohd Hazwan said...

blog bro zack zukhairi best huhu

cik nurulain said...

Hang TuARC: yarabbi. sesungguhnya aku nyesal state nama kau.oi. update la. tak berpikir ke ari ni. entry kaw kaw satu!!!!


Hazwan: aah kan. ada je idea mamat tu.

Cik Chuie said...

arc syg2 pndng kiri kanan.nnt ade org mare!! hehe

-redmummy (redmummy.com)
-misya (gadisterbilang.blogspot.com)
-pja (merahjamboo.blogspot.com)
-munirah (cikepal06.blogspot.com)
-nescafeais1(maribinablog.blogspot.com) ni sifu blog aku. paling suke. macam2 bende pasal blog die share. ok sile lawat sifu blog cek.hehe

Asfan Ash said...

hohoohoh jangan nyesal..nanti kena jual!

cik nurulain said...

TuARC:oi manusia pon bole jadi brg dagangan ke. tak boleh woi. takde cop sirim bai.

Sue: hehe. dah gi check out kat ur blog dah.

Melz said...

aku takde ke ? huhu

Asfan Ash said...

pandang kanan lelaki
pandang kiri pintu

sape nak mara?kui3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails