Thursday, December 31

bila mama gosip jadi bahan gosip.

santapan panasss hari ini.




memang tak boleh blah kan? padan muka. selalu kau jadi mama gosip. bila kau jadi bahan gosip, terkedu kau sekali. tak terkedu pun. i response with style okay. hee. benda dah lama. malas lah bikin panas.



hurm. dah lah. jangan lah tanya lagi k? aku takde la sampai nak marah orang yang tanya tu. mungkin curiosity menguasai diri. aku paham sebab aku kan mama gosip, kadang-kadang nafsu ingin tahu tu meluap-luap. tapi benda tu dah terlalu lama dan aku pun nak bina hidup baru (cewwah! tak hengat statement) . kesian lah kat aku k? daripada tanya aku, better tanya pihak di sana. (kalau dia tak busy jual insurans lah. jahat seyh mulut aku) bukan apa, memang aku dah tak fikir lagi dah. kunun-kunun nak move on lah ni. (eh tak tak, serius dah move on ni. kalau tak mesti aku dah upah orang wat panggilan lucah kat dia) tapi macam mana pun, kalau orang dah tanya mesti tiba-tiba terfikir kan? so, bagi aku space untuk bangun balik. hari tu aku dah jatuh tergolek dok masa break. ni baru nak heal ni. so, support me k rakan-rakan. :)

3 comments:

Ieqa Swetluv said...

wahh mama gosip ya..hehe.. sekali jatuh bukan selamanya tergolek.. so hidup ni kne rilek je ade mase naik juga huhu =)

cik nurulain said...

ieqa:haha. itu jolokan time sekolah. kuat sgt bgosip dgn geng2.

tiba2 terkena sendiri. hehe

Suraya I. said...

aik, npe kite yg penah jdik x-rumie xtau psl title mama gosip nh?

hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails