Thursday, December 17

mengarut di malam buta.

boleh tak aku takut nak tido sebab takut mimpi bukan-bukan lagi? seriously, memang lah aku tau mimpi tu mainan tidur. tapi kalau dah asyik mimpi yang sama, SAKIT jugak lah. apasal aku still mimpi ek? runsing ah. i thought im over it.

urgh. entry emo. baru aku azam nak post entry sedap mata memandang je. bluwek. kau tu minah emo ain. ada hati nak post entry yang enak-enak saja ek? tipu je tu. setiap hari pun ada konflik jadi dalam diri kau. dasar minah emo + drama queen. cuma taknak tulis je (eh eh bukan tulis, taip! hehe)

dah lah. daripada aku merapu macam ni, better aku tido. dah lah esok ada kelas. F ni pun satu, dah malam gini pun lagi mau main ping pong ke? aku ni dah lah jenis selalu terlelap time mesej. (jahat gila kau ain, ni kerja kau rupanya) ni tak mesej, alamat nya ntah kul berapa baru nak terlelap.

bye bye. nak tidur. harap tak mimpi ngeri. dah basuh kaki siap sental. (nasib tak pakai clorox) ok enough ain.

2 comments:

Unknown said...

u are always the drama queen, girl~
hehe.

i'm wondering y on earth that u still dream of him. is there anything happen between both if u guys latety?but i'm sure there nothing happen, isn't?

btw, miss u!

cik nurulain said...

gila ke ada something going on lagi? dah lama luput dah dyba...

even, family dia pun dah buang aku kut. taklah buang i mean dah accept the fact, aku takkan jadi part of their family lagi. the last time aku bg msg kat mak dia, she didnt reply.

then aku terus takde contact lagi since that moment.

u noe wut? aku pun pelik nape aku mimpi pasal tu. nak kata aku ada pk, xde lak. masa kau duk cite kau jumpa dia bagai aku xde lak mimpi.

miss u too!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails