Monday, December 28

ni nama nya sangap.

baru balik dari kelantan n terengganu. balik je first thing ters on laptop.freak punya ain. seronok betul dah sampai rumah. bila travel ni, baru lah ada rasa nak hargai rumah. kalau tak? and setiap kali aku travel, tak kisah la ke mana pun. i will come to only one conclusion.

hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri. lebih baik di negeri sendiri.

poyo but its true. kl maybe centre of everything tapi aku tak suka sesak-sesak. and kalau kena berhadapan dengan jam 3 kali sehari, makin lah aku tak nak berinteraksi dengan dunia luar.

and lepas balik dari kelantan and terengganu, after tourist guide tu cakap macam-macam lah keistimewaan these 2 state, johor tetap di hati aku. (dasar tak nak terima budaya orang punya pompuan)

paling tak boleh blah, duduk dalam bas selama 13jam. aku boleh gila tau tak? adoi. tolong buat high way lah. kang aku nak attend wedding syada, nak raya rumah dia, should i spent 13 painful hours AGAIN?

orang balik dari vacation cerita pasal keseronokan. aku lak share torture moments. dont worry, there's even more to be whine about. huh! jangan harap yang indah la dari aku. minah banyak complain cam aku ni, apa kau boleh harap kan.

ok lah. ni nama nya sangap nak update blog. karang-karang bila dah dapat beauty sleep aku update kesengsaraan aku lagi. upload pics lagi (standard lah blog gadis harus lah kan ada pics bagai, karang ada orang confuse lagi aku ni pompuan ke hape)

ok, mahu tidur dengan gembira atas katil kesayangan setelah habiskan 13 jam dalam bas sampai sakit bontot sakit pinggang semua. chiow!

3 comments:

Sharinginfoz said...

singgah jap... bosan2 datang le sini..

Harga Rokok Naik???

..nOj.. said...

hehehe... 13jam tu separuh hari dh tu dlm bas... cian

Aidi-Safuan said...

hahaha...baru 13 jam.okay lagi tuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails