Thursday, December 24

cukuplahsetakat ini.

hurm, aku rasa. cukup lah kut.
mungkin blog mem'blog' ni bukan arena aku.
mungkin aku cuma suka bercakap je.

sebenarnya aku mahu tulis sesuatu yang boleh bagi impak.
pada masa yang sama, benda yang aku suka tulis.
tapi lately, aku jadi tak pasti kenapa aku menulis.

bila selak-selak semula, aku rasa entry masa putus cinta dulu lagi terkesan dari sekarang.
aku rasa.
ini aku rasa je.
orang tak baca pun apa aku tulis sekarang.

orang singgah.
singgah pun mungkin tengok tajuk 'macam' best.
tapi tak best langsung pun.

so singgah je.
lepas tu blah.
mungkin ada yang baca.
tapi tak terkesan langsung.

aku rasa aku dah tersasar kut 2,3 menjak ni.
konon nak kejar trafik.
kejadahnya?
aku bukan penulis yang boleh wat duit dengan menulis blog lah.
in your dreams ain!

kau memang cuma sesuai cakap pasal perasaan je.
fullstop.

apesal aku emo malam ni?
hurm. rasa macam benci diri sendiri pun ada.

nak cuci muka. nak tido.
semoga esok aku 'sembuh'

9 comments:

Asfan Ash said...

rilek ar ain. Jangan dikejar sangat trafik tu.

MMule aku blog suke2 gak tp lepas masok GB, kejar ping lah kejar populariti lah. Sebenarnya xperlu semua tu. Ikut suke kamu k?

cik nurulain said...

tuh la pasal weh.
aku dah tanak ping blog aku lagi ah.

haha. masuk gengblogger usha blog org len jelah.

aku tak ping pun blog aku. pesal kau bole sampai sini?

p/s: tuka r gmba kau tu. meluat seyh. dgn tanjak bagai. hahahah~

Asfan Ash said...

gamba tu aku bangga la...ko lak nak nyampah..at least bukan gmba pakai sunglasses ke, toilet camwhore ke hahaha

sbb ko komen blog aku maka aku sampai sini

Barangsiapa komen blog aku, aku akan lawat page dia

Asfan Ash said...

btw, check wall fb..

Aus MeLankoLik said...

ahaha..
relax je..
kalo ade info manarik ping la blog..
actually dgn blog pun dapat kepuasan ape..
bia ape kita tulis xde org bace jnji hati puas dapat luahkan ape yg terbuku..

Aidi-Safuan said...

cesss...majuk!
cam pompuan je.huhu

Asfan Ash said...

memang die pompuan la dey

cik nurulain said...

tima kasih Hang TuARC sebab hurai kan kekusutan.

ye cik Aidi-Safuan. sesungguhnya saya pempuan. masih keliru kah?

zack zukhairi said...

tarik nafas dalam2. kosongkan fikiran. bertenang. jgn fikir apa2. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails