Tuesday, December 15

hasil tangkapan ibu ayam.

aza join aku dengan nurin. dah lah room kitorang sebelah room makayh. fuh! gamat.


ni geng cik kiah nak pegi jalan TAR nak shopping tudung. driver hari ini ialah BOB the builder! (tiada dalam gambar, Nurin Izzati ngok ngek)


huwargh. baru pulang dari kl semalam. tempat WAJIB pegi kalau datang kl, tentulah sogo dan jalan TAR. kejap je di kl. tak sempat la nak tawaf tengok suasana year end sale di kl. but im sure, it is nothing less than it is in jb. sah sah lah orang menggila time year end sale ni. (eh yeke? ke aku sorang je naik syeikh?)

walaupun kunjungan ke kl singkat, tetap ada hasil tangkapan. biasalah. minah gila shopping macam aku ni mana boleh lepaskan peluang. especially kalau gi dengan mak ayah. bling bling! (kasihan ibu bapaku di pow anak yang dah tua bangka)

jadi, inilah hasil tangkapan aku tempoh hari. fuh lumayan beb!

lately i macam minat sama itu kaler turqoise. baru je jatuh chenta ni. yang kaler ala-ala brown pinkish tu i berkenan sebab colour dia sangat soft. uuuuu....

ini hasil tangkapan kat SOGO. dalam gambar ni gambar macam lain cket. actual colour dia adalah hijau pucuk pisang. i memang minat bag ala-ala mengkuang ni. tiba-tiba ternampak colour yang sangat rare ini.

boleh juga dipakai begini. ada 2 bentuk la yang kita leh pakai kiranya. memang lah aku love sangat-sangat ini bag. dah la besar. warna sangat menarik hati lak tuh. tapi aku rasa shape yang ni lagi menawan dari shape yang previous.


nurin punya hasil tangkapan lagi lumayan. dapat PSP purple tuh wa cakap lu. dah lama dah minah tu nak PSP tai ayah tak bagi sebab dia nak SPM. namun sejurus dia tamat SPM, dia telah me'miserable'kan hidup ayah dengan bertanya bila nak belikan dia PSP seperti dijanjikan.

oleh sebab dah tak tahan lagi, ayah pun menamatkan penderitaan diri sendiri dengan membelikan nurin PSP di LOW YATT. haha. dapat lah murah sikit kot. ntah lah. aku pun tak tahu bab-bab gadget ni. kau tanya pasal handbag ke baju ke, tau lah aku.

oh, gamba PSP nurin tak dapat aku snap sebab dia asyik duk berkepit saja dengan PSP nya.ok lah. dah takde apa nak cerita lagi dah. aku rasa, orang lagi suka tengok gambar daripada membaca kan? isk isk isk. macam mana lah nak pupuk budaya minta membaca ni?

nevertheless, kat bawah ni ialah gambar di sebalik tabir. ceh, poyo ingat ni pembikinan filem ke apa? ok, layanzz..


idin dan aza berdiskusi sama ada harga PSP nurin adalah relevan. lokasi: LOW YATT

faiz memakai sedondon dengan mak. idin pun sama. fuh dasar anak kesayangan. lokasi : SOGO


ayah telah dibuli oleh nurin untuk mengangkat beg simpsons nya. ceh, humiliating punya anak! lokasi: Hotel Wira


aku tak tahu gaya apa budak 2 ekor ni sedang buat. layan kan aje. lokasi: SOGO


nurin posing gila-gila dia ingatkan aku amik kan gambar dia 'baik punya' . dia tak tahu kat belakang ada ayah sebagai watak tempelan. lokasi : SOGO


p/s: uisk.penatnya. esok ada kelas lagi sebab hari tu aku da cuti lama ke kl. hadui. mintak-mintak hanis dengan salleh dah siap kerja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails