Monday, November 29

angka 11.

semalam seharian sebenarnya aku tak online. aku ke melaka lepas tu ke bp. selain attend wedding, tau lah kan agenda semalam adalah apa? ;) terima kasih pada yang wish good luck and doakan aku. thanks sesangat for korang punya concern. seriously, aku terharu. i mean, its just a moment in my life, tapi ramai yang concern, wishing good luck and stuffs.

and thank God, aku ada mood semalam untuk menulis. sebab kadang-kadang after certain event, no matter how positive the outcomes is, aku memang malas nak ulas apa-apa. nasib lah semalam aku diberi kekuatan. kalau tak? and semalam gak, aku rasa amat surprise.

klik untuk gemuk kan dia bagi yang bermata rabun

pada kira-kira jam 11.30 pm, immediately after aku publish cerita pasal meeting F dengan mak ayah aku, ada 11 yang tengah bertenggek kat blog aku at the same time. seriously, walaupun number ni adalah sangat normal and even boleh dikira mengkasihan kan bagi blogger yang dah mahsyur, this number makes me happy.

i mean, im just an ordinary girl writting lame stuff about her life, yet ramai yang interested a.ka kepoh nak tau. hahaha. even ada sahabat aku cakap, "aku berdebar tunggu entry malam ni" aku macam, WOW! people are waiting for this stories. tiba-tiba F menjadi glamer sekejap. takpelah, kasi can sikit.

this number make me happy, TODAY. sebab hari ini, semalam, nampak macam angka tu tak bagi apa-apa ancaman pada aku, dan tak buat aku keliru atau terluka. tapi resam manusia kita tak tau. ada yang suka bila kita bercerita. ada yang rasa menyampah. aku tak akan tahu, sebab itu masing-masing punya fikiran.

besides, entry-entry aku ni menyemak je kat newsfeed facebook kawan-kawan aku. siapa ada dalam friend list aku mesti rasa nak lempang je. and that are among the reason nape aku terfikir kebarangkalian nak private. setakat ni, aku masih enjoy menulis dan membenarkan apa yang aku tulis dibaca oleh ntah sesiapa saja yang aku pun tak tahu.

masih enjoy, tapi tak tahu lah sampai bila? nikmat ni Allah bagi. Dia bagi, Dia jugak boleh ambik balik bila-bila masa. mungkin suatu masa, aku dah rasa benda ni memudaratkan aku, pada masa tu lah aku akan terus private. and no worries, aku dah ada list orang yang aku akan invite kalau aku private. terima kasih pada yang dah tinggalkan email. kebanyakan nya adalah silent readers. :)

weekends have been great. next weekends are going to be even greater. izzati's engangement and kak lia's and abang hairul's wedding reception! hooray. wednesday im off to shah alam attending my bro; faiz diploma convocation. yeay! there'll be plenty of stories to tell. meanwhile, lets focus on my 'decreasing weight programme'

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails