Wednesday, November 24

competing against mr boyfriend.go go ain!

its great having your boyfriend support you in your aim to decrease weight. but having boyfriend competing with you? haha. even better. hari tu bila aku cakap aku nak turunkan berat badan dia sibuk tanya kenapa. tup tup, dia lak jadi diktator kat aku. dulu kalau tanya dah makan ke belum tu, to show concern or simply for formality. wah, formality gitu. tapi sekarang, tanya dah makan belum adalah trick question! ahha!

bengong lah. boleh lak dia suruh aku gi jogging pagi dan petang. hello, im still the same person, exercising still torture me A LOT. aku gagah kan diri je 2 petang hari tu. ini nak tambah masa bersenam lak. tak kuasa aku! pastu advise aku suruh makan before kul 7. gila strict.

dah lah siap berlagak berat dia turun 4,5 kilo. eh, its so unfair lah. bila aku tak ada, dia makin banyak buat OT. lepas tu sebab aku tak ada, dia jarang makan malam. selalu time aku kat bp, aku jelah ajak dia dinner sebab craving itu ini. kejap nak makan mi bandung lah, sate lah steambot lah. ni aku tak ada, lepas OT dia terus balik rumah, mandi sembahyang tidur. pastu kalau bosan gi main badminton ke ping pong ke futsal ke dengan geng-geng dia. ni aku dah tak ada, makin rancak ah dia main sports tak ada orang nak halang dia.

bila dia boring dia bersukan. aku? bila boring aku makan, lepak tengok TV. mana adil persaingan ni? dah lah aku tanya macam mana dia turun 5 kilo dia taknak bagitau. eleh, sebenarnya berat turun sebab rindu aku kut. hahaha, vain gila. aku rindu dia gak, how come berat aku tak turun?

haih, tak pelah. aim aku adalah untuk menurunkan berat sebanyak 4 kilo. itu pun dah cukup baik. kalau dapat turunkan lebih, lagi bagus. jadi, doakan lah aku. malu weh, kalah dengan bf sendiri.

2 comments:

Unknown said...

alaa ain...
walaupun awk dgn badan skrg
i guess ure still slimmer than him kan
lek arr

i pon kalau fatah ckp die trun 10 kg
i xkesah sbb i lagi ringan dr dia..
wa wa wa haha

bydaway, we're in da same programme...fatah n i pon ngah diet. tp i rilek aje.. haha

cik nurulain said...

masalah nya kat jb petang-petang hujan. terbantut brisk walk i. hehe~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails