Friday, November 26

es VS shah jazle.

nurin bagitau aku yang es enroll ypj bulan 12 ni. aku terus tanpa melengahkan masa, cuba untuk menakut-nakut kan nurin,

"abes lah kau nurin, YPJ banyak perempuan gedik. wahahahaha"

haha. saja aku takutkan dia. sebab dulu masa zaman dia dengan es sama-sama tuisyen pun, ramai kut biatch nak kan si es tu. pastu bengang-bengang sebab es end up dengan nurin. bengang je nurin bila aku hantar mesej macam tu, lepas tu aku balas lagi kat dia,

"whtaever it is, masa untuk waspada sudah tiba. hari tu dia kerja dengan mama dia je boleh la kau rilek. ni dah enroll YPJ, better watch out! men and loneliness!"

wahahaha. ni lagi tak boleh blah. ni nasihat kakak yang pernah kecewa namanya. tapi seriously lah kan, aku bukan saja nak takut kan dia. long distance relationship susah nak survive. laki tak hensem pun pompuan lain nak rampas (hahaha. sinis!) ini lak stok-stok es tu. lagipun, its not just me. tapi kebanyakan orang sekeliling aku yang bahagia tu diorang tak berjauhan.

yang long distance tu lak, kalau willing buat banyak sacrifices, insya Allah ok. tapi kalau tak, susah lah. sebab baik laki atau perempuan ni, dia tak boleh sunyi, sunyi je mula lah cari option. tu yang kadang kita tengok perempuan perampas (lelaki kita panggil perampas gak ke?) ni bukan lawa sangat pun. she's just...THERE. dekat dengan laki tersebut, pengubat kesunyian.

hahaha. kalau nurin tu harus sangat lah cuak. muka es tu dah lah ada ras shah jazle. hahaha. sekali imbas jelah. kalau tengok berimbas-imbas memang lah lain. bagus sangatlah tu, sorang iras shah jazle, sorang iras hanis zalikha (refer entry ni)

es dan minah senget

shah jazle (asmara)

iras tak? ni kalau nurin baca ngamuk ni minah senget tu. hahahahaha~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails