Friday, November 26

seven EVIL exes?

dah nak dekat petang baru lah aku berjaya menonton scott pilgrim. semalam semangat gila sedut dari faiz tapi tak boleh play. rupanya tak habis transfer. ingatkan pasal player aku tak support ke apa. tapi nak tengok tengah hari, mak mintak tolong buat kerja pengkeranian lak.

aku rasa memang every year lah aku kena tolong mak wat streaming kelas ni. macam ni gaya nya, aku pun dah boleh jadi penyelia petang. hahaha. anyway, scott pilgrim aku bagi 4 bintang. bagi aku menghiburkan, tak tau lah bagi orang lain macam mana. orang yang suka comics and games mesti enjoy cerita ni. cara dia ilustrate cerita ni, serious macam comics and games.ada keluar bintang-bintang bagai.siap ada nyawa tambahan lagi.

cerita ni latar ni dia normal je. remaja berumur early 20's bernama scott pilgrim, being dumped by a girl who is a famous vocalist (Envi kut nama ex scott nih). sementara scott ni lak a very lame bassist, bercinta dengan budak 17 tahun (knives) and then interested dengan one girl (ramona) yang ada 7 EVIL BOYFRIENDS. haha. tang tu dah mula fantasi.

cerita dia memang fantasi gila. sound effect, background and character watak dia semua hiperbola. tak bole blah sungguh. dah lah scott yang lame gila ni tetiba kena defeat all the evil boyfriend. scott tu dah la blur nak mampus. lagi watak yang bengong ialah haousemate scott, wallace. dia selalu bocorkan rahsia scott pada adik perempuan scott eventhough scot specificly dah ingatkan supaya jangan pecahkan rahsia. dah lah the minute scott bagitau rahsia je dia terus text adik scott tuh. haha. si wallace tu lak gay.

anyway, ok lah cerita ni untuk santai santai. lagi satu cerita yang aku tengok and rasa macam best ialah, SHE'S OUT OF YOUR LEAGUE. jadi sesiapa yang bosan sebab tengah cuti panjang macam aku, boleh lah menonton 2 cerita ni.


the seven evil exes. (ada sorang ex dia adalah pompuan dia jad lesbian kejap. haha)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails