Thursday, November 25

kehampaan & scott pilgrim vs. the world


hari ni hujan lagi. sesungguhnya aku sedih. aku ingat aku mampu ramal cuaca. semalam dalam kul 6.15 hujan berhenti. so hari ni aku asume around that time dah berhenti lah. aku semangat gila solat asar kul 5 and siap-siap. dalam fikiran aku paling busuk pun kul 6.30 dah stop lah hujan. turns out kul 5.45 tu hujan makin lebat. hampa aku.

aku tengah semangat, cuaca lak tak menyebelahi aku. macam mana ni? im gonna lose! aku ni, exercise tak konsisten, tapi makan konsisten je...hahahaha. meanwhile si F komited gila kut. adui lah. dah lah pagi petang siang malam kalau call aku macam asyik tanya je perkembangan program menurunkan berat badan aku. tak tau lah tu strategi nak psiko pesaing ke apa. haha.

aku sibuk nak turunkan berat badan, ex-roommate aku si izzati tu lak sibuk nak naik kan berat badan. pastu siap bangga berjaya naik sampai 50. apakah? haha. naik kan berat ni preparation supaya baju tunang fits well ke wei? hahaha. wawa. dupdap di situ. lagi berapa hari je wei kau nak jadi tunang kampit? tapi kau tengok ah nanti, kalau ditakdirkan berat kau naik melambung-lambung, kita tengok lah kau punya risau mengalahkan aku ke tak.

haih, aku kena tukar strategi lah. should i exercise in the morning? huwargh! kena bangkit awal kah? huwargh. torture nya! dah lah, untuk melayan kekecewaan aku tak dapat exercise hari ni, aku nak gi menonton scott pilgrimm VS. the world. baru sedut dari faiz. hehe.

*credit to google

3 comments:

nurul k said...

izati dah 50? uwaaaa... aku masih bawah 40... tidak... owhh no.... semoga berjaya lah ain... biarlah aku mengenang nasib diri.

cik nurulain said...

hakhak. ko gi lah bersaing dengan izzati. aku bersaing dgn F ni. :)

Anonymous said...

ohoi...hmpeh ko ain...jgn doakn berat aku mlambung2...sila jangan~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails