Tuesday, November 30

friends, please drop your email. (entry baru skrol bawah)

menulis lagi, sebab jiwa ada sikit kacau. ah, aku ni kalau musim jiwa kacau, memang berlambak entry aku. tadi nangis, sekarang aku nangis lagi. fragile gila. tak tahu lah kenapa sebak sangat rasa. perasaan bercampur baur.

tadi aku ym dengan F. aku cakap dengan dia boleh tak dia act macam aku ni kawan dia. sekejap je. dia naik marah. salah aku sebab tak explain betul-betul. aku mintak dia jadi kawan aku instead of boyfriend aku for a while. sebab all this while dia memang kekasih sejati. tapi sebab dia memang boyfriend material, aku jarang nak cerita deepest thought aku kat dia.

tapi tadi aku mintak dia jadi kawan aku. sebab aku nakkan nasihat dan pandangan seorang kawan. dia tanya tak boleh ke dia bagi nasihat sebagai seorang boyfriend?aku cakap tak boleh. sebab aku taknak dia dipengaruhi cemburu. lepas tu dia akur.

yang bangang nya aku meluah perasaan sampai nangis-nangis. dah lah tak boleh cover sebab tengah web cam. ntah. aku sebak. all this while aku underestimate kemampuan dia untuk jadi kawan aku. aku jaga segalanya. aku terlalu berhati-hati. aku hadkan apa yang aku nak kongsi. mungkin aku takut terluka lagi.

its not fair. bukan aku yang patut berhati-hati. aku patut bahagia. aku patut bebas. tapi aku macam ni. bila aku sedih and down, aku tengok muka F mesti rasa sebak gila. dalam hati aku mesti terdetik, baiknya dia ni. dia baik sangat pada aku sampai kadang-kadang aku rasa nak nangis.

hurm, aku nak menulis pun rasa macam terbatas. seriously, aku tak tahu langsung siapa yang akan baca tulisan aku ini. im thinking of going private. any opinion? lagipun fikir-fikir balik, tulisan ni untuk kenangan aku. kalau aku tak boleh jujur dalam menulis apa guna nya?baik berhenti menulis.

anyway, pada kawan-kawan aku yang masih nak tahu thoughts aku, tinggalkan email address korang. just in case im going private, i'll invite you guys. yang bukan kawan aku, kalau selalu membaca pun, boleh lah tinggal email address. kalau orang tu gave no harm to me, aku akan invite juga.

p/s: masa kat maktab, bila anak murid tegur kat chat rasa irritating. tapi bila tengah down, rasa lega pulak. im glad im a teacher. anak murid cikgu, doakan cikgu bahagia dunia akhirat ye?

23 comments:

Unknown said...

fiona_yasmeen@yahoo.com

amalina wahida said...

aremal2904@gmail.com

miss pfr said...

dilara_2502@yahoo.com.my

noah darham said...

janganlah tutup akaun yerk CN.. ;(

shrekchikanosh@yahoo.co.uk

Anonymous said...

d_boo86@yahoo.com...

jgnlah sedih2 ye.. =) cube senyum sket...n mkn coklat...mst rs lega sket =)

Hisservant said...

tak mau private :(

najwa: sea17weed@yahoo.com

elyams said...

jgn private!!blog ni penghibur hati lara(mesti x sangka kan):))

butetmykasate_ems@yahoo.com

farizatul afiqah said...

sy jugak! walau tak kenal,,sejujurnye sy shuke baca belog nih..

she_sixfour@yahoo.com

nadiah saad said...

ain,
aku selalu follow, jgn la private,,
camne aku nak update pasal ko lagi,,huu
nadiahsaad@yahoo.com

nadiah saad said...

ain,
aku selalu follow, jgn la private,,
camne aku nak update pasal ko lagi,,huu
nadiahsaad@yahoo.com

Anonymous said...

don't go private la..
just write whatever u feel like writing..
i enjoy reading the stories of ur colorful life..the ups n downs are inspiring..
am sure it does the same to lots of other readers..

liza_azil12@yahoo.com

Anonymous said...

ai slalu bace ni...
jgn le private pule...

kasi jugok le email add..
jgn le x invite ai..

anaziraf@yahoo.com

Dillaida said...

dillaida@gmail.com

ween said...

weengorgeous@gmail.com

u know im reading u, CN :)

dania said...

awatnya ni??? ayat biase aku. bahu aku selesa klo nak nangis. ;-)

dania_syamimi@yahoo.com

Unknown said...

CN, dila dh bace dr ats smpailah kotak komen dila nih. xde ke ain rase sgt ramai org suke bce blog ain? seriously, blog kamu walaupun cengir (suke mrh2) tp sgt best tau !! i mean byk cerita. readers suke dgr cerita. alaa...kitekan same2 cikgu..kite pun tahu kan ape yg budak2 ske...

so ain...xyahla go private.

tp kalau nk go private jugak..
Nah! amik emel dila *smbil menghempaskan kertas

hot2bpunk@yahoo.com

hehe.....gurau2 naa ain... lap uuuu....mwah!

Suraya I. said...

ala k.ain, nape nk go private plk~~ =(

but dun forget to invite me, juz in case

kiwilutz@gmail.com

amira faqihah said...

sbr ye akk :)
farfaiha_mirafafa@yahoo.com

Anonymous said...

sy suke bace story dlm blog akq..frankly speakng akq nye blog je sy btol2 truje nk taw evry ending of d story..
jadi sile la menulis lagi..hehehe..

hot_chocluvly90@yahoo.com..)

FaTiN said...

mashed_potatokoo@yahoo.com

sorry kak ain , jarang drop komen sini . Jeles dgn F . He is soo nice !

FaTiN said...

eh jeles dgn f pulak . jeles dgn kak ain , sbb F is so concern bout u .

Anonymous said...

rien_gurlz89@yahoo.com

~sy ske bce cite2 kt blog akak ni =)

Q said...

CN, i rarely leave comments but i read ur blog. selalu nak baca ur entry takes time sbb panjang2. haha. so selalu u dah update 4-5 entri baru i sempat baca. but i usually read it from start to end. silalah terharu i baca habis ni. hahaha.

anyway, this is my email add
hotandcool.q@gmail.com
(tahu ni email address poyo. haha)

anyway, i dah update :)

btw, since F dah jumpa ur parents, em u dah jumpa ke parents F? (masa raya dulu eh? i tak igt)

any tips? i nak jumpa my bf punya mom next week masa konvo dia. cuak-cuak.

panjangnya my comment. hehe. macam 1 entry. hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails