Tuesday, January 12

i know men are not mind readers, but...

aku tahu, manusia bukan nya mind readers especially men. and aku tahu juga yang lelaki lebih suka perempuan bagitau apa yang mereka mahukan dari lelaki sebab men can be clueless at times.

tapi kan, kadang-kadang walaupun mengetahui hakikat itu, perempuan tetap ada sikit berharap yang certain benda, lelaki boleh figure out sendiri. bukan tak boleh bagitau terus tapi kurang feel lah bila kena bagitau secara straight forward.

perempuan kan ngada-ngada. itu pun tak faham-faham lagi. even aku ni seems garang, aku tau at times aku ngada-ngada juga. mentang-mentang aku ni loud, outspoken, menyinga 24/7, jangan lah expect aku akan bagitau everything. something, you just need to figure out yourself. ill be happier that way.

plus, kalau lelaki put more effort untuk faham aku, aku akan berzillion kali put effort nak paham dia. tapi kalau dia pun lagak nya macam tunggu orders je dari aku, tak nak fikir sendiri. tak nak brain storm sendiri things yang boleh pleasant kan aku, then aku pun macam malas nak bazir masa aku gak.



7 comments:

Unknown said...

Aik ? Aku pun kena ?

*Touya lelaki gak

Dak Wan® said...

Uiks kaki beso sebelah? Hehehe Normal man biasa memang takmo meneka... takmo salah teka, nanti kamu marah. Tu sebab bagi hint dan klue buat mereka... didikan mereka lebih direct ghitu. Hehehe

cik nurulain said...

touya:

tak lah. bukan touya. :)

cik nurulain said...

Dak wan:

alahai. tak romantik langsung. mmg boleh bgtau terus. tp xbest lah. :(

AJ said...

lelaki pun ada pasang surutnya

Great Teacher Onizuka

cik nurulain said...

Eyriqazz:

tapi mcm asek surut je.... sedih juga kalau mc tu..

Redbloodsnow said...

yup u rite babe. dorg nih mmg bukan mind reader even body language reader pun bukan..hahaha..oopsss :P

Psstt...tersengih weh aku bace dialog dlm gambo tuh :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails