Saturday, January 9

iklan nuffnang bawah entry.

aku officially sangat tertekan sebab tak berjaya letak ads nuff kat blog aku setelah semua tok guru aku refer. sesiapa yang berjaya tolong selesaikan masalah aku ni, necaya aku akan letak link dia sebanyak 20 kali entry aku. ye, aku janji, setiap kali entry aku tulis aku akan letak link korang kalau ada yang berjaya tolong aku. aku betul-betul messed up ni.

dah try tips dari kak ujie, tips dari nes tapi semua tak boleh. so, otai-otai blog sekalian, tolonglah aku yang tersangat depressed ni.

:(

p/s: even kalau korang rasa takde kepentingan pun untuk tolong aku, tolonglah pertimbangkan ye. dah dekat 4 hari aku try tapi tak berjaya.

6 comments:

Solehah Muhammad said...

masukkan lah secara manual cik

kode iklan nuff yang 'to put between contents' tu masukkan di bawah entry yg kamu tulis.

setel kan? ia akan muncul bwh entry kamu

Kujie said...

kesianlah sgt - tak dapat2 lagi
kalau sudi..email username dan password..kak jie masuk tengok code manalah yang degil sgt

ku_zie2k@yahoo.com

Anem Arnamee said...

Salam yg, kat layout - html code tu, lepas click expand tu, cari code ni:

'post-footer-line post-footer-line-3'

pastu jumpe palang 'div' kan?

then, bawah dier, letak kod nuff :)

Kujie said...

masalah dan selesai... tukarlah password semula

ajie said...

ooo.. kak kujie dah selesaikan.. okay le tu... sebenarnya dekat nuff sendiri ada cara dia.. untuk blogspot, wordpress dan 2,3 lagi.. kalau ikut step tu mudah je dah..

cik nurulain said...

thanks tau kak ujie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails