Monday, January 4

no more drama, no more ZEHRA.

aku sudah sampai di batu pahat dengan selamat nya. aku bersemangat nak praktikal tapi bab-bab ke kelas memang menyampahkan. jeles betul dengan orang lain yang dah kerja. tapi aku rasa diorang jeles dengan aku sebab kerja penat. alah, kerja penat pun, tapi income masyuk. boleh pegang duit sendiri, boleh shopping.

dah masuk sem baru ni aku terfikir, apa yang aku perlukan? saban tahun sama je aku ni. menginjak tahun baru, sem baru takkan tak ada apa-apa pembaharuan? aku still cik nurulain yang pemalas ke? stok study last minit gila. kerja nak mengadap laptop je. ni bangun-banun celik mata dah on laptop. haha.

buat masa ni, aku aim nak dapat gempaq untuk practical. kalau orang lain boleh kenapa aku tak boleh kan? sekarang ni aku tak tahu aku dapat sekolah mana sebab unit praktikum dah rombak semula penempatan praktikum. apa pun, aku harap aku tak dapat sekolah macam convent lagi. susah lah sekolah top macam tu. aku tak rasa dihargai langsung. hurm. enough. no more drama, no more ZEHRA!

aku nak gi sekolah kampung lak. mungkin suasana nya berbeza. whatever lah. jap agi aku nak gi join budak-budak ni bersembang hape ntah. sampai bilik aku dengar riuh nya. meronta-ronta hatiku nak tahu. (minah gossip lah kata kan)

ok, chiow!

2 comments:

beliamuda said...

dah mula start blaja balik ke? ke praktikal?

apa2 pun, semoga berjaya ya~

cik nurulain said...

praktikal, tapi kena blaja sebulan. blaja yg x best nya. mengajar best je. :) thanks singgah. entry mcm ni tak di buat utk di singgah. hahah~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails