Saturday, January 16

tak berkenan.

perkara yang bagi aku menyampahkan dan aku tak berkenan.

kau dah start study sebulan sebelum exam, tapi tak ada lah kau nak ajak aku. lepas tu, 4 hari sebelum exam bila aku baru nak gather notes, kau sibuk nak gelabah. macam cuak sangat sebab aku dah nak start study. what *** ****!

kau duk kondem kondem gaya someone ni sebab kau tak suka dia and anti sangat dengan dia. kau cakap style dia so yesterday lah, kekampungan lah. fine lah. sense of fashion orang memang lain-lain. but then, tup tup kau mula tiru gaya dia, lepas tu beriya-iya taknak mengaku. urgh. please lah.

kau duk mengamuk-ngamuk. sebab nya? bf kau kena kebas dengan pompuan penggoda yang tak berapa nak ada rupa, just harap pakai seksi je. tapi tup tup lepas tu, kau boleh lak kebas bf orang yang tak berapa nak ada rupa, muka cam pecah rumah just harap poket je tebal. apakah?



memang tak boleh blah. ni ada lagi.

kau duk pung pang pung pang tak puas hati bila awal tahun, elaun masuk lambat sebab tak ada duit nak beli fail and fotostate untuk MQA padahal duit elaun lepas habis kau aqiqah kan buat beli handbag dengan shawl.

GULP! * telan air liur dalam kuantiti maksima*

kau duk emo-emo time kursus tadi sebab Dr kassim cakap tak henti-henti sebab kau dah ngantuk sangat nak tido. tup tup balik bilik kau boleh on laptop ngadap laptop lepas tu layan blog lak.

ERK! * tercekik biji cempedak*

isk isk isk. siapa lah tu ek? korang tau? eh burok betul kelaku!

6 comments:

zack zukhairi said...

haha! pempuan...mmg macam tu. :)

cik nurulain said...

wah. first to comment. hihi. igt dah tak nyempat sbb kena bls surat pemintat. LOL.

zulaikha said...

adoiii..terkena!! tp sy xbli handbag..sy bli mende laen..
hahahahhaaadddooooiii
terkena lagi... dalam klas punye la ngantuk..alih2 balik bilik bkan nye nk tdo..layan blog + fb adela..hahah...

Dillaida said...

hahaha.. aku nampak muka emo tu esp mase kat bilik LDP =P

Unknown said...

Muahahahaha

Aku terselamat dari terkena semua tu . Kecuali yang last sekali .

cik nurulain said...

zu: eleh sama gak. shopping abes kn duet gak kn?

dila:
sengal ek ko nganjing

touya: terselamat kah? hahaha~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails