Tuesday, January 5

yang seronok dan yang tak seronok.




VS






1. semester ni aku amik kaunseling, memang subjek yang aku suka dengan lecturer yang sangat best, TAPI... belajar subjek ni untuk sebulan lebih je lepas tu dah kena gi praktikum

2. junior foundation dengan first year degree tak boleh bawak kereta ke kampus, huh lapang sikit parking lot TAPI... rules makin strict, pakai jeans tak boleh, pakai flip flop pun tak boleh. urgh! (flip flop aku dia panggil selipar jepun? SETAN!)

3. kali ni praktikum di sekolah yang menyeronokkan, Guru Besar lelaki sempoi dan tak cerewet (bukan macam di convent) TAPI... supervisor lak tak memberangsangkan, haduih macam susah je aku nak score praktikum nanti.

4. tak jadi buat praktikum di muar, yeay! boleh selalu dating dengan F (kalau dia tak busy dengan kerja) TAPI... kena stay maktab yang dah naik mual aku hadap.

5. semester ni dapat wat private tuition di rumah orang, dapatlah duit saku lebih boleh shopping! TAPI... mesti aku makin sibuk dengan tuisyen nya, dengan praktikum nya dan mungkin akan jarang dapat berlibur sambil berblog. haih. :(

p/s: unit peperiksaan ada wat error dalam slip exam. fuh nasib baik. baru nak rasa down sebab pointer jatuh gedebuk!




4 comments:

Anonymous said...

weh leh jmpe f kat muar..

tc yaa..

chaiyok2..

cik nurulain said...

boleh mmg boleh...tp jauh sikit la...

Azalina M.Salleh said...

selamat berpraktikum..

cik nurulain said...

thanks. :)
lg sebulan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails