Thursday, January 7

saat lapang yang aku rindu.


saat santai yang telah berlalu

aku rindu nak mengarut kat sini. tapi sekarang macam dah tak banyak masa. tak banyak masa sampai otak aku jarang terfikir benda mengarut macam aku selalu fikir. tak banyak masa sampai bil broadband pun terbabas bayar dan sekarang dah kena barring. ni pun sedang guna kan broadband izzati. trimas roomie.

sekarang kepala ada sedikit senoneng sebab MOHD AMMAR ZAKWAN bikin aku gila. padan muka aku. masa cuti hari tu duk mengeluh sebab Hanis dan Salleh pendiam, pasif tak banyak cakap. sekarang? ha, rasa kan!

Ammar tak kenal ABC.
Ammar tak kenal 123.
Ammar tak boleh duduk diam.
Ammar suka buat-buat berenang atas lantai bila bosan kena tulis ABC.
Ammar suka Ben 10.
Ammar suka makan maggi. kalau bau maggi, terus lari ke dapur.
Ammar buat cikgu Nurulain gila.

dah lah kelas pack gila. ingat kan dah tinggal 2 subjek boleh la tarik nafas lega. rupa nya? haih. tercungap-cungap den dibuek nyo. nasib baik ada kelas kaunseling dengan Haji Khairil. bersemangat sikit nak attend kelas.

p/s : malam tadi tidur tanpa comforter. sejuk nya macam ice age. tak sabar nak balik rumah amik comforter busuk aku.

p/s/s : F pun macam busy sekarang. asyik ot saja. nasib baik aku busy juga. kalau tak mesti rasa nak ngamuk je.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails