Thursday, January 21

not something favarouble to read, seriously. i mean it.

dia pujuk aku. aku diam. dia pujuk lagi, aku tolak. dia pujuk lagi, aku tengking. dia tersentap. dia pergi. dan langsung tak menoleh. aku rasa bersalah. aku rasa sebak. aku rasa sedih. aku rasa aku dah melaumpau. aku rasa benci diri aku. aku jadi berbelah bahagi.

aku capai phone. aku call izzati. dia tak angkat. aku call lagi dan lagi. dia tak angkat. aku call marina. tak angkat juga. aku call nurin. dia tak angkat. aku dah rasa macam semua nya gelap. air mata dah mula menitis. aku tak tahu mana nak pergi.

aku mula memandu. tapi aku tak tahu ke mana arah tuju. air mata yang tak berhenti menitis buat pandangan aku kabur. sedar-sedar dah sampai depan maktab. bila aku berhenti nak tulis nama, pak guard macam biasa, nak mengusik aku. tapi diorang nampak aku kesa air mata. diorang terdiam.

aku drive terus masuk dalam. ambil wudhu, solat maghrib. sepanjang solat air mata tak berhenti. adakah aku pentingkan diri? adakah aku melampau? adakah aku sebenarnya belum bersedia. lepas solat aku berteleku atas sejadah.

aku benci diri sendiri. aku memang self centred. aku tak fikir kan orang. aku tak faham orang lain. aku tak tahu makna relationship. and for that, i really hate myself. aku tak stabil. tapi aku still kena mengajar ammar malam ni.

aku harap ammar tak jadi mangsa emosi aku. aku betul-betul berharap. dan lagi satu aku berharap. supaya aku bukan aku. :(

9 comments:

Asfan Ash said...

saba CN saba.....buat pertimbangan terbaik okay?Aku sapot ko weh..

Ibu Ammar said...

kamu adalah diri kamu...

mirna said...

wei..sorry sgt aku xdengar call kau..aku ada kalau kau nak luahkan masalah kau k?

cik nurulain said...

kalian, entry ni aku tak berniat pun untuk dapat sebarang komen. tp thanks sbb supportive. reli appreciate it..

zulaikha said...

sabar ye CN. setiap kejadian pasti ada hikmahnya...
yg penting, kt tenang dan sabar mengharungi hidup ini...

Unknown said...

relax dulu ... ambik sedikit masa untuk tenangkan diri

kuyam said...

kenapa ni cikNurulAin?
sabar ye...Doakan yg terbaik utk dri sndri n mereka yg terlibat :)

IntanBerlian said...

CN~
tabah,xtau la probs CN dgn AMAR.but ko tak leh lah penoh emosi tau,myb part ko tengking dia nye ego dah tercabar cket.. beselah laki penuh dgn ego.CN siyes aku pon penah alami gak ni.. kt shopping mall lagi. dia pujuk2 aku xlayan.pastu tetibe dia kata nak balik.dia blah cmtu je.pastu aku call2.dia mrh,napa buat dia cmtu.aku pikir2 blik.dia takda pon wat slh tapi nape aku emo? last2 aku yang terkulat2..seb bek adik aku ada mase tu.huhu.tapi tu last dia mrh aku.. ko pon jgn emo2 xpasal2 lagi ok? cepat2 baik CN!!

cik nurulain said...

zu, touya, kuyam:

thanx bebanyak sbb sapot. :) aku macam tak berapa centre mas atulis ini entry.

bellarossa:

smpi skang tak baik2 lg. :( CN sedey!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails